Звіт про контрольовані операції: як подати і заповнити
Представництву, що не відповідає ознакам постійного, подавати Звіт про контрольовані операції, не потрібно.
Якщо документальна податкова перевірка встановить, що протягом звітного (податкового) періоду, представництво відповідало ознакам постійного: господарські операції представництва із нерезидентом визнають контрольованими операціями. Також операції визнають контрольованими у разі виконання умов, визначених пп. 39.2.1.7 ПК.
Таке представництво нестиме відповідальність на рівні платника податку на прибуток, який здійснював контрольовані операції протягом звітного (податкового) періоду, але не подавав щодо них Звіт про контрольовані операції.
Лист ДПС від 06.09.2019 № 64/6/99-00-05-05-01-15
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
Трансфертне ціноутворення — це важливий напрям податкового планування та контролю, який стосується підприємств, які мають операції з нерезидентами на значні суми, особливо з країнами, які мають статус офшорів. Коли й який із наявних п’яти методів трансфертного ціноутворення використовувати, їхні переваги і недоліки, особливості сировинних контрольованих операцій, пропорційне коригування, а також практика податкових перевірок трансфертного ціноутворення — в огляді
Якщо були операції з нерезидентами, які підпадають під критерії контрольованих, треба подати Звіт про контрольовані операції 2026. А якщо бути точним, то Звіт про контрольовані операції 2025, оскільки восени 2026 року спливає саме термін подання звіту за 2025 рік
У 2024 році учасникам міжнародної групи компаній, що мали контрольовані операції, разом зі звичним уже Звітом про контрольовані операції обов’язково треба подати повідомлення про участь у міжнародній групі компаній за 2023 рік. У консультації розповімо про форму цього повідомлення, терміни подання, алгоритм заповнення та штрафи, які доведеться сплачувати за неподання
Закон № 3813, яким депутати внесли чергові зміни до Податкового кодексу України (ПК), опублікований у «Голосі України» 25.07.2024. Більшість змін, що в ньому передбачені, за винятком окремих положень, запрацює з першого числа наступного місяця після місяця його опублікування. Тобто з 01.08.2024.