Облік придбання води для потреб офісу
Нараховані (сплачені) суми ПДВ у зв’язку з придбанням товарів/послуг для господарсько-адміністративних витрат (питна вода, кава, цукор тощо), включайте до складу податкового кредиту. Але за умови відповідного документального підтвердження. Підтвердними документами можуть бути:
- податкові накладні/розрахунки, зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- митні декларації;
- інші документи, передбачені пунктом 201.11 Податкового кодексу України (ПК).

Якщо вартість зазначених товарів надалі включають до складу собівартості продукції, то компенсуючи зобов’язань за пунктом 198.5 ПК нараховувати не потрібно.
Лист ДПС від 24.10.2019 № 970/ІПК/10-36-04-01
Що таке ліцензійний договір, які істотні умови ліцензійного договору, як такий договір укласти — про це в огляді
Порада у веденні бізнесу може йти на вагу золота. Радитися доводиться з різних питань: юридичних, податкових, бухгалтерських, маркетингових, управлінських і не тільки. Як відкрити бізнес, як оптимізувати податки, як забезпечити збут товару, як документально все оформити. Без ефективного вирішення цих питань бізнес швидко може зійти нанівець. Про консалтингові послуги в Україні розповімо у консультації
Дисконтування з’явилося у практиці бухгалтерів порівняно недавно — після змін у НП(С)БО. Що це таке, як визначити ставку дисконту, як впливає на податки та як обліковувати — зібрали пояснення й приклади. Також розповідаємо, коли дисконтування не потрібне
Скачати бланк договору поворотної фінансової допомоги, а також дізнатися про вимоги до договору поворотної фінансової допомоги, та на який максимальний строк можна укласти договір про поворотну фінансову допомогу зможете — у консультації
Які бухгалтерські проведення складати, щоб відобразити операції з придбання та продажу іноземної валюти, як рахувати курсові та сумові різниці, які особливості оподаткування таких операцій, зокрема у платників єдиного податку, — відповідаємо