Облік придбання води для потреб офісу
Нараховані (сплачені) суми ПДВ у зв’язку з придбанням товарів/послуг для господарсько-адміністративних витрат (питна вода, кава, цукор тощо), включайте до складу податкового кредиту. Але за умови відповідного документального підтвердження. Підтвердними документами можуть бути:
- податкові накладні/розрахунки, зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- митні декларації;
- інші документи, передбачені пунктом 201.11 Податкового кодексу України (ПК).
Якщо вартість зазначених товарів надалі включають до складу собівартості продукції, то компенсуючи зобов’язань за пунктом 198.5 ПК нараховувати не потрібно.
Лист ДПС від 24.10.2019 № 970/ІПК/10-36-04-01
Собівартість — це один з ключових економічних показників будь-якого підприємства. У процесі її розрахунку можуть брати участь не тільки бухгалтер, але й економіст. Якими правилами слід керуватися при розрахунку собівартості продукції, якою вона буває та як її правильно показати в обліку формування собівартості, методи й способи калькулювання, документальне оформлення калькулювання — питання даного огляду
Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації
Отримання переказів коштів з-за кордону зараз актуальне як ніколи. Перекази здійснюють батьки, члени подружжя, діти, інші родичі та не лише вони. Коли та як треба декларувати та сплачувати податки з грошових переказів з-за кордону, коли можна не сплачувати податки з закордонних переказів та які є способи здійснення таких переказів — у консультації
Зважати на обмеження готівкових розрахунків доводиться повсякчас. То засновник бажає внести позику готівкою, то працівник надав документи на придбані власним коштом товари. От і постають запитання, чи слід застосовувати обмеження. Нагадаємо про граничні суми розрахунків готівкою і розглянемо декілька ситуацій, пов’язаних із готівковими розрахунками
У консультації – про суборенду приміщення, зразок договору суборенди приміщення, а також особливості укладання таких договорів, заповнення форми 20-ОПП для суборендодавця та суборендаря, а також бухгалтерські проведення для обох сторін