Дисконтування кредиторки: правила для боржника
У разі ліквідації основних засобів (далі — ОЗ) у зв’язку з їх розібранням або перетворенням у інший спосіб, внаслідок чого їх не можна використовувати за первісним призначенням, податкові зобов’язання з ПДВ не нараховуєте якщо подали контролюючому органу належним чином оформлений акт на списання основних засобів за формою, встановленою наказом Мінфіну від 29.12.1995 № 352. Або можна подати акт за довільною формою, але за умови — такий документ містить всю необхідну інформацію, яка дозволяє ідентифікувати операцію, та має належні реквізити первинного документа.

Незалежно від форми документа на списання ОЗ він має підтверджувати факт знищення, розібрання або перетворення ОЗ в інший спосіб, внаслідок чого його не можна використовувати за первісним призначенням.
За матеріалами ГУ ДПС у Київській області
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
У статті знайдете акт приймання-передачі основних засобів, а також приклад його заповнення