Реєстрація платником ПДВ: 5 основних змін
Запустили експеримент з використання удосконалених електронних підписів та печаток, які базують на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Таку постанову схвалив Уряд.
Отже, наразі громадяни та бізнес можуть отримати у надавачів електронних довірчих послуг кваліфікований чи удосконалений електронний підпис. У чому різниця?
Особистий ключ для кваліфікованого електронного підпису (КЕП) записують на захищений носій (який коштує близько 650 грн), удосконалений — на звичайний. Зазвичай — у вигляді USB-флешки. Тому удосконалений підпис — легший спосіб. При цьому використовувати такі підписи та печатки можна буде у тих же випадках, що й КЕП (за деякими винятками, наприклад, КЕП використовують держслужбовці у своїй роботі, та інших випадках, передбачених постановою, яка дає старт проєкту).
Отримати послуги удосконаленого або кваліфікованого електронного підпису можна у надавачів електронних довірчих послуг. Перелік надавачів можна подивитися за посланням
На практиці трапляється, що склали і підписали документ в різний час. З’ясуємо, як це впливає на податковий та бухгалтерський облік.