А ви знаєте, що змінилося, доки ви спали?В електронних формах заяв у сфері державної реєстрації юросіб, ФОП та громадських формувань мають бути наявні усі поля, аналогічні полям паперових форм. На підставі цих заяв до Єдиного державного реєстру вносять відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та ФОПа.
Виноски у формах заявах мають винятково інформаційний та допоміжний характер, а їх наявність/відсутність в електронній заяві не створює для суб’єктів звернення та суб’єктів надання адмінпослуг жодних юридичних наслідків. А тому, це не є підставою для відмови у проведенні державної реєстрації.
Спеціалісти Мінюсту пояснили, що виноски у паперових формах заяв еволюціонують у формат підказок заявнику щодо заповнення електронних форм заяв та юридичних наслідків вибору тієї чи іншої відповіді на запитання.
Лист Мін’юсту від 03.03.2020 № 2223/8.4.4/32-20
Нещодавно, 03.09.2024, законопроєкт № 11416-д був провалений у голосуванні. Проте вже 17.09.2024 ВРУ розглянула його знову та прийняла у першому читанні. Пояснимо, що тепер і до чого
Із вересня 2024 року діють нові форми реєстраційних заяв. Актуальні бланки і зразки заповнення форм, а також порядок їх заповнення — у статті
Доопрацьований законопроєкт «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.08.2024 № 11416-д вже зареєстрували на сайті ВРУ. Розглянемо, що ці зміни означають для платників податків
Податкова готує «чорний список» несумлінних платників, щоб управляти податковими ризиками і впливати на сплату податків. Хто і як готуватиме цей список і чим це загрожує платникам, розповімо у цьому матеріалі
Закон № 3813, яким депутати внесли чергові зміни до Податкового кодексу України (ПК), опублікований у «Голосі України» 25.07.2024. Більшість змін, що в ньому передбачені, за винятком окремих положень, запрацює з першого числа наступного місяця після місяця його опублікування. Тобто з 01.08.2024.