Реєстрація платником ПДВ: 5 основних змін
З 23 березня 2020 року, на період дії карантину, Офіс ВПП надаватиме адмінпослуги виключно в електронному вигляді.
Через Е-кабінет можете сплатити визначені податкові зобов’язання, подати звітність або отримати інформацію не відвідуючи податкові ограни.
Ознайомитися з переліком довідок та адмінпослуг, які можна отримати в Е-кабінеті, зможете тут.
Зверніть увагу, що строки надання адмінпослуг тимчасово зупинені.
Особистий прийому громадян також тимчасово припинено. Офіс приймає звернення громадян на електронну пошту [email protected] у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника та із зазначенням дати і місця проживання (реєстрації).
Замовити та отримати адмінпослуги/довідки можна через Е-кабінет. Вхід до закритої частини Е-кабінету можливий лише за умови наявності кваліфікованого електронного підпису, отримати який також просто. Необхідно лише звернутись до будь-якого (не лише до АЦСК ІДД ДПС) кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Перелік надавачів розміщено на сайті Мінцифри у розділі «Довірчі послуги» .
Одержати кваліфікований електронний підпис можливо залишаючись вдома. Виникають питання щодо користування кабінетом — телефонуйте 0800501007.
Актуальна інформація щодо контакт-центру ДПС у період карантину тут
Ще можуть знадобитись такі контакти:
- електронна пошта для направлення запитів на публічну інформацію: [email protected]
- електронна пошта для направлення листів: [email protected]
- електронна пошта керівника Офісу: [email protected]