Який пакет документів необхідно подати для одержання сертифіката про форс-мажорні обставини? Чи може заявник самостійно його підготувати? Підготувати потрібні документи нескладно, враховуючи, що заявник як ніхто краще знає про свої зобов’язання.

Всю загальну інформацію розмістили на сайті ТПП України у розділі «Послуги — Засвідчення форс-мажорних обставин». Тут є форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти.
Крім того, у зв’язку карантином спростили процедуру подання заяви.
Більшість звернень, які одержує ТПП, пов’язані з неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, у такому разі вам потрібен мінімальний пакет документів:
- така форма заяви, підписана керівником підприємства;
- копія договору;
- копія наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
- повідомлення (сповіщення іншої сторони).
Документи надсилайте в електронному варіанті на електронну адресу: [email protected]
Зверніть увагу, що заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку з карантином.
За інформацією ТПП України
Облік платника податку в ДПС вимагає від нього подати про себе актуальну інформацію, наприклад, про зміну головного бухгалтера. У такому разі знадобиться форма 1-ОПП. Коли подавати таку форму, алгоритм її заповнення та зразок форми 1-ОПП при зміні бухгалтера — у консультації
Пояснюємо, які документи потрібні, щоб отримати сертифікати відкритих ключів для кваліфікованих електронних підписів, і як правильно їх підготувати
Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
Бізнес із продажу секонд-хенду в Україні зростає — покупці шукають дешевші речі. Розповімо про реєстрацію такого бізнесу, вибір форми та системи оподаткування, відкриття магазину секонд-хенду