Який пакет документів необхідно подати для одержання сертифіката про форс-мажорні обставини? Чи може заявник самостійно його підготувати? Підготувати потрібні документи нескладно, враховуючи, що заявник як ніхто краще знає про свої зобов’язання.
Всю загальну інформацію розмістили на сайті ТПП України у розділі «Послуги — Засвідчення форс-мажорних обставин». Тут є форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти.
Крім того, у зв’язку карантином спростили процедуру подання заяви.
Більшість звернень, які одержує ТПП, пов’язані з неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, у такому разі вам потрібен мінімальний пакет документів:
- така форма заяви, підписана керівником підприємства;
- копія договору;
- копія наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
- повідомлення (сповіщення іншої сторони).
Документи надсилайте в електронному варіанті на електронну адресу: [email protected]
Зверніть увагу, що заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку з карантином.