СТУК, СТУК — ДЕРЖПРАЦІ НА ПОРОЗІ З НОВИМ ПОРЯДКОМ ПЕРЕВІРОК
Позачергову атестацію робочих місць проводять у разі докорінної зміни умов і характеру праці.
Якщо підприємство змінило тільки свою назву, а самі умови праці працівників не змінилися, керівництво може поширити на працівників результати атестації робочих місць за умовами праці (на період її дії), яку провели на підприємстві з попередньою назвою.

Таке рішення оформлюють наказом. Це потрібно для того, щоб працівники не втрачали право на пільги та компенсації за роботу у шкідливих умовах праці, особливо для підтвердження права на пільгове пенсійне забезпечення.
Якщо ж на підприємстві змінили не лише назву, а й умови праці, або новоутворене підприємство (організація) не є правонаступником реорганізованого підприємства, то провести атестацію робочих місць за умовами праці потрібно обов’язково та в найкоротший строк.
За інформацією Управління Держпраці у Сумській області
Умови та документи, на підставі яких у працівників є право на додаткові оплачувані відпустки як учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам Революції Гідності. Правила оформлення, оплати, табелювання, поділу, перенесення та компенсації таких додаткових відпусток
З консультації дізнаєтеся, який алгоритм знищення первинних бухгалтерських документів, та знайдете зразок заповнення акта на знищення первинних документів
Чи можливе бронювання фізичних осіб-підприємців в Україні? Це питання активно обговорюють, адже багато ФОПів хочуть отримати для себе і своїх працівників відстрочку від мобілізації. Хоча на сьогодні такої можливості офіційно немає, у ВРУ розглядають кілька законопроєктів, які можуть змінити ситуацію. Розберімо, що пропонує законодавець
Організація бухгалтерського обліку на підприємстві передбачає не тільки вирішення питань облікової політики, але, насамперед, кадрової політики. Хто буде вести облік? Однак відібрати найманих працівників замало — необхідно ще й правильно їх документально оформити. Одним із обов’язкових документів є посадова інструкція бухгалтера, посадова інструкція головного бухгалтера. Яким має бути їхній зміст, їхня обов’язковість та відповідальність — про це в консультації
20 червня ✔️ Київ