Змінили назву підприємства: чи проводити атестацію робочих місць

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

СТУК, СТУК — ДЕРЖПРАЦІ НА ПОРОЗІ З НОВИМ ПОРЯДКОМ ПЕРЕВІРОК

Позачергову атестацію робочих місць проводять у разі докорінної зміни умов і характеру праці.

Якщо підприємство змінило тільки свою назву, а самі умови праці працівників не змінилися, керівництво може поширити на працівників результати атестації робочих місць за умовами праці (на період її дії), яку провели на підприємстві з попередньою назвою.

Змінили назву підприємства: чи проводити атестацію робочих місць

Таке рішення оформлюють наказом. Це потрібно для того, щоб працівники не втрачали право на пільги та компенсації за роботу у шкідливих умовах праці, особливо для підтвердження права на пільгове пенсійне забезпечення.

Якщо ж на підприємстві змінили не лише назву, а й умови праці, або новоутворене підприємство (організація) не є правонаступником реорганізованого підприємства, то провести атестацію робочих місць за умовами праці потрібно обов’язково та в найкоротший строк.

За інформацією Управління Держпраці у Сумській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Додаткова відпустка учасникам бойових дій під час воєнного стану

Умови та документи, на підставі яких у працівників є право на додаткові оплачувані відпустки як учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам Революції Гідності. Правила оформлення, оплати, табелювання, поділу, перенесення та компенсації таких додаткових відпусток
27

Порядок знищення первинних документів

З консультації дізнаєтеся, який алгоритм знищення первинних бухгалтерських документів, та знайдете зразок заповнення акта на знищення первинних документів
48439

Бронювання ФОП: які перспективи

Чи можливе бронювання фізичних осіб-підприємців в Україні? Це питання активно обговорюють, адже багато ФОПів хочуть отримати для себе і своїх працівників відстрочку від мобілізації. Хоча на сьогодні такої можливості офіційно немає, у ВРУ розглядають кілька законопроєктів, які можуть змінити ситуацію. Розберімо, що пропонує законодавець
17043

Посадова інструкція бухгалтера 2025

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві передбачає не тільки вирішення питань облікової політики, але, насамперед, кадрової політики. Хто буде вести облік? Однак відібрати найманих працівників замало — необхідно ще й правильно їх документально оформити. Одним із обов’язкових документів є посадова інструкція бухгалтера, посадова інструкція головного бухгалтера. Яким має бути їхній зміст, їхня обов’язковість та відповідальність — про це в консультації
66576

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді