Строк дії строкового трудового договору закінчився: чи має роботодавець повідомляти працівника

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Чи має роботодавець повідомляти працівника про закінчення дії строкового трудового договору? Фахівці Держпраці пояснили, що це не обов’язково

Строк дії строкового трудового договору закінчився: чи має роботодавець повідомляти працівника

У разі укладення строкового трудового договору звільнення відбувається автоматично. Працівник дізнається про його дату в момент ознайомлення під підпис із наказом про прийняття на роботу.

Якщо ж за час роботи працівника за строковим трудовим договором з’явиться вакансія, яка відповідає його кваліфікації та передбачає можливість укладення безстрокового трудового договору, роботодавець, згідно зі статтею 23 Кодексу законів про працю України, зобов’язаний інформувати працівника про таку вакансію.

За інформацією Держпраці у Запорізькій області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
274902

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
310755

Нарахування авансу зарплати

Заробітну плату за першу половину місяця називають «авансом». Як його розрахувати, показати в обліку та оподаткувати — розкажемо у статті
138184

Відклик з відпустки

Ситуації бувають різні: виробнича необхідність, непередбачувана відсутність колеги або нагальна потреба у фахівцеві. У таких випадках у роботодавця виникає потреба ініціювати відклик працівника з відпустки. Але як це зробити правильно, щоб не порушити трудові права працівника й не отримати штраф? У цій статті розберемося, коли відклик дозволений, які умови обов’язкові, та як усе оформити документально
80413

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді