Вхід до електронного сервісу «Електронний кабінет» здійснюється за посиланням.
Режим «Введення звітності» приватної частини Е-кабінету надає можливість створити податкову, фінансову, статистичну звітності, звітність з ЄСВ. Зокрема, заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi (далі — Заява), і подати її до податкових органів.
При створенні Заяви в режимі «Введення звітності» платник самостійно встановлюйте фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити».
З переліку електронних форм оберіть необхідну форму Заяви J/F 1302001 - Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені.
Юрособи використовують код електронної форми Заяви J1302001, фізособи — F1302001.
При натисканні на поле «Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені» система відкриває вікно, в якому потрібно в полі «Код ДПІ» зазначити територіальний орган ДПС, до якого подаєте заяву. Після чого натисніть кнопку «Створити» для відкриття форми Заяви для заповнення.
Під час формування Заяви автоматичне заповненюються поля, а саме:
- «Код органу ДПС, куди подається заява»;
- «Назва органу ДПС, куди подається заява»;
- «Податковий номер платника або серія (за наявності) та номер паспорта фізичної особи - платника податків»;
- «Найменування або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичних осіб) платника податків»;
- «Поштова адреса».
Інші поля електронної Заяви обов’язково заповнюєте самостійно.
Як діяти, коли керівник не має змоги підписати документи, наприклад, перебуває у відпустці, відрядженні, на лікарняному тощо? Із паперовими документами можна знайти рішення. З електронним документообігом та різними КЕП посадових осіб розібратися складніше — виникає багато запитань щодо правомірності поставлених підписів. У статті підкажемо, як передати повноваження підписувати документи на час відсутності керівника та уникнути ризиків
При виборі напряму перерахування коштів (позначка «v») заповніть один з чотирьох напрямів перерахування коштів та реквізити для такого перерахування.
До Заяви можете приєднати додатки через форму J/F1360102 — Документ довільного формату (копії платіжних інструкцій, тощо).
Для цього у вкладці «Додатки» оберіть опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповніть обов’язкові поля форми.
Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказують інформацію щодо одного платіжного документа відповідно до якого помилково або надміру сплатили суму грошових зобов’язань або пені, то для повернення таких сум за кількома платіжними документами, подайте окремі Заяви за кожним платіжним документом.
Після заповнення форми Заяви натисніть на кнопку «Перевірити» і система перевірить повноту заповнення реквізитів.
У разі наявності незаповнених обов’язкових полів система видасть відповідне повідомлення. У разі проходження перевірки система видасть повідомлення «ОК».
Після проходження перевірки натисніть на кнопку «Зберегти» і система в «Електронному кабінеті» зберігає чернетку Заяви.
Після підписання Заяви за допомогою КЕП (або ЕЦП) система автоматично надішле її до органу ДПС для опрацювання. Після чого формують квитанцію № 1 щодо отримання ДПС заяви про повернення.
У розділі «Вхідні/вихідні документи» Заява доступна для перегляду та друку, а також відображається квитанція № 2 за результатом перевірки Заяви територіальним органом ДПС.