Якщо момент закінчення складання облікових регістрів бухобліку за звітний період від контрагента не отримано первинного документа, то підставою для перенесення інформації про таку господарську операцію до регістрів бухобліку є належним чином оформлений внутрішній первинний документ (акт). Такий первинний документ складає посадова особа, відповідальна за приймання-відпуск товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг.
❗️ВИ НЕ МОЖЕТЕ ПРОПУСТИТИ ЦЕ У ТРАВНІ❗️
У місяці надходження від контрагента первинного документа до регістрів бухобліку за звітний період переносять інформацію про таку господарську операцію. При цьому її обсяг зазначають шляхом коригування на суму різниці між оцінкою такої господарської операції за внутрішнім первинним документом (актом) та первинним документом контрагента.
Фахівці Мінфіну зауважили, що дана процедура складання регістрів бухобліку повинна бути передбачена правилами документообігу підприємства.