Великі магазини, спортзали і фітнесцентри Києва запрацюють після 22 травня — В. Кличко

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

◀ЗВІЛЬНЯЄМО БУХГАЛТЕРІЮ ВІД ЧУЖОЇ РОБОТИ▶
ШПАРГАЛКА 1СКАЧАТИ І РОЗДРУКУВАТИ
ШПАРГАЛКА 2СКАЧАТИ І РОЗДРУКУВАТИ
ШПАРГАЛКА 3СКАЧАТИ І РОЗДРУКУВАТИ
ШПАРГАЛКА 4СКАЧАТИ І РОЗДРУКУВАТИ

Після 22 травня у Києві планують розпочати другий етап послаблення обмежувальних заходів. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час онлайн прес-конференції.

Великі магазини, спортзали і фітнесцентри Києва запрацюють після 22 травня — В. Кличко

«Після 22 травня столиця, як і інші регіони країни, почне наступний етап послаблення обмежень. Зокрема, за дотримання регламентів і умов безпеки, розпочнуть працювати: промислові ринки, великі магазини площею до 1 тисячі квадратних метрів, спортзали та фітнесцентри, окрім басейнів», – сказав Віталій Кличко.

Також він нагадав, що місто планує після 22 травня відновити роботу наземного громадського транспорту у звичайному режимі.

За інформацією КМДА

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як комерційному підприємству підготувати бюджет на наступний рік: ключові кроки вже зараз

Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах
36

Календар бухгалтера 2025: грудень

Щоб вдало завершити рік бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на грудень 2025 та податковий календар на грудень 2025
18771

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
419

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді