Індивідуальну податкову консультацію (далі — ІПК) надають за вибором платника в усній, паперовій або електронній формі.
За зверненням платників у паперовій або електронній формі податковий орган надає їм безоплатно ІПК упродовж 25 календарних днів (к. дн.), що настають за днем отримання такого звернення даним податковим органом.
Уповноважена особа ДПС, може прийняти рішення про продовження строку розгляду звернення на отримання ІПК понад 25-денний строк, але не більше 15 к. дн. Про це письмово повідомляють платнику в паперовій або електронній формі.
ІПК, надану в паперовій або електронній формі, реєструють в єдиному реєстрі ІПК та розміщують на офіційному вебсайті ДПС. При цьому в ІПК не зазначають:
- найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника;
- код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки);
- його податкову адресу.
Доступ до зазначених даних єдиного реєстру ІПК та офіційного вебсайту є безоплатним та вільним.
Порядок ведення єдиного реєстру ІПК затвердив Мінфін наказом від 24.05.2017 № 523.
За інформацією ДПС в Івано-Франківській області
Підприємство реалізувало товари і показало нарахування ПДВ на рахунках обліку. Проте під час реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) оформлену податкову накладну заблокувала система. Якими записами в обліку продавця і покупця показати заблоковані податкові накладні?