Нацбанк оновив вимоги до реєстрації платіжних систем, учасників платіжних систем та операторів послуг платіжної інфраструктури.
Що змінилося?
- спрощено вимоги до правил платіжних систем, платіжними організаціями яких є резиденти. Не потрібно буде відображати у правилах платіжних систем положення, пов’язані з фінансовим моніторингом та деякими питаннями оверсайта платіжних систем. Відтепер ці положення мають відображатися у внутрішніх документах платіжної організації платіжної системи-резидента;
- передбачено подачу інформаційних довідок у вигляді опитувальника для реєстрації учасників платіжних систем та операторів послуг платіжної інфраструктури;
- деталізовано вимоги регулятора щодо реєстрації непрямого учасника платіжної системи, платіжною організацією якої є резидент;
- уточнено вимоги до документів, які подають до НБУ з метою реєстрації міжнародної платіжної системи, платіжною організацією якої є нерезидент;
- документи до Нацбанку можна подавати й у електронному вигляді — з кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи;
- передбачено можливість отримати дублікат свідоцтва про узгодження правил/змін до правил платіжної системи-резидента та реєстраційного свідоцтва, що засвідчує реєстрацію договору/змін до договору про участь у міжнародній платіжній системі-нерезиденті, у разі їх втрати або пошкодження.
Відповідні зміни містить постанова НБУ «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 01.07.2020 № 92 , що набирала чинності з 11.07.2020.
Облікувати витрати на маски, антисептики, термометри і прибирання? Та ще й так, щоб уникнути ПДФО, компенсувального ПДВ і до того ж виконати норматив з витрат на охорону праці? Проблема? Ми її розв’язали⏩