Існує 2 способи як це зробити:
- дистанційно через вебпортал Міністерства юстиції за допомогою електронних засобів;
- у паперовій формі, звернувшись до суб’єкта державної реєстрації прав, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса.
Інформація в електронній та паперовій формі має однакову юридичну силу.
За надання інформації з Державного реєстру прав щодо кожного окремого об’єкта нерухомого майна потрібно сплатити адмінзбір. Його розмір залежить від вибраного способу отримання інформації:
- 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб — отримання інформації, витягу в паперовій формі;
- 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб — отримання інформації, витягу в електронній формі;
- 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб — за отримання інформації адвокатами, нотаріусами шляхом безпосереднього доступу до Реєстру.
Як отримати відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно?

Адмінісративний збір за надання інформації з Державного реєстру прав

Скачати
Надання інформації з Державного реєстру прав в електронній формі

Скачати
Надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі

Скачати
За інформацією Мін’юсту
Скачайте зразок листа про розірвання договору
Навчаєтесь самі чи оплачуєте навчання дитини? Сплачуєте іпотеку або страхування життя? Можна повернути частину ПДФО. Розповідаємо, як оформити податкову знижку у 2025 році: умови, приклад, податкова знижка на навчання в декларації
Товарний чек та його обов’язкові реквізити, форма та зміст товарного чека — у статті
Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 5 листопада 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
Довідка про доходи може знадобитися працівникові будь-коли. За якою формою видавати довідку про доходи та в яких випадках, підкажемо у консультації