Існує 2 способи як це зробити:
- дистанційно через вебпортал Міністерства юстиції за допомогою електронних засобів;
- у паперовій формі, звернувшись до суб’єкта державної реєстрації прав, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса.
Інформація в електронній та паперовій формі має однакову юридичну силу.
За надання інформації з Державного реєстру прав щодо кожного окремого об’єкта нерухомого майна потрібно сплатити адмінзбір. Його розмір залежить від вибраного способу отримання інформації:
- 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб — отримання інформації, витягу в паперовій формі;
- 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб — отримання інформації, витягу в електронній формі;
- 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб — за отримання інформації адвокатами, нотаріусами шляхом безпосереднього доступу до Реєстру.