СКАЧАТИ ПАМ’ЯТКУ: АЛГОРИТМ ДІЙ, ЩОБ ЗАСТОСУВАТИ ПРРО
За допомогою Системи зберігання і збору даних реєстраторів розрахункових операцій (СЗЗД РРО) податківці проводять аналіз виторгів, діяльності підприємців і підприємств, що звітують про мінімальні виторги, а також причини ненадходження інформації від РРО.
Для проведення перевірок відбирають господарські об’єкти, на яких застосовують РРО з середньомісячним виторгом менше 12 тис. грн. Адже це свідчить про незначний обсяг продажу, проведений через РРО, приховування реального обсягу розрахункових операцій та, відповідно, зниження рівня сплати податків.
Так, кожен господарський об’єкт потребує на місяць таких мінімальних витрат:
- заробітна плата одного працівника (мінімальна зарплата у 2020 році) — 4,7 тис. грн;
- утримання об’єкту торгівлі (послуг): оренда, комунальні платежі, земельний податок тощо — не менше 1000 грн;
- обслуговування касової та іншої техніки — 200—500 грн;
- ліцензії та дозвільні документи — 700—2500 грн тощо.