Чи видавати наказ про утримання аліментів із зарплати працівника

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Одержаний виконавчий лист реєструєте в спеціальному журналі із зазначенням дати одержання. При поверненні виконавчого документа в журналі також робите відповідну відмітку із зазначенням дати його вибуття. Форму цього журналу законодавчо не визначено. Виконавчі документи зберігаєте окремо від інших документів.

Чи видавати наказ про утримання аліментів із зарплати працівника

Виконавчий лист є обов'язковим для виконання. Тому про утримання аліментів із заробітної платні працівника видавати окремий наказ по підприємству не потрібно.

Аліменти утримує працівник бухгалтерії, на якого посадовою інструкцією (з визначенням конкретних завдань та обов'язків, функцій, прав і відповідальності) покладено обов'язок здійснювати зазначені відрахування із заробітної плати.

Лист Мінсоцполітики від 01.03.2019 № 247/0/206-19


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
274813

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
310630

Нарахування авансу зарплати

Заробітну плату за першу половину місяця називають «авансом». Як його розрахувати, показати в обліку та оподаткувати — розкажемо у статті
138137

Відклик з відпустки

Ситуації бувають різні: виробнича необхідність, непередбачувана відсутність колеги або нагальна потреба у фахівцеві. У таких випадках у роботодавця виникає потреба ініціювати відклик працівника з відпустки. Але як це зробити правильно, щоб не порушити трудові права працівника й не отримати штраф? У цій статті розберемося, коли відклик дозволений, які умови обов’язкові, та як усе оформити документально
80375

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді