⚠️АНТИКРИЗОВИЙ ОБЛІК ДЛЯ БУХГАЛТЕРА В УМОВАХ КАРАНТИНУ⚠️
У податковому обліку не передбачено обмежень щодо нарахування амортизації на основні засоби, безоплатно отримані платником податку.

Тому такі основні засоби, які призначені для використання в господарській діяльності платника податку, підлягають амортизації згідно з пунктом 138.3 Податкового кодексу України.
За інформацією ГУ ДПС у Київській області
Конфуцій вважав, що єдина справжня помилка ― не виправляти своїх помилок. Від помилок не застрахований ніхто, навіть такі профі, як наші читачі. З’ясуємо, які помилки трапляються в обліку і як їх виправляти
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку