⚡️ ПЕРЕВІРТЕ СВІЙ Е-ПІДПИС — ІЗ 7 ЛИСТОПАДА ПРАЦЮЄ ЛИШЕ КЕП ⚡️
Якщо у юрособи-єдинника третьої групи виник в середині кварталу податковий борг у сумі понад 1020 грн, то відлік двох послідовних кварталів (6 місяців) для переходу на сплату інших податків і зборів починається з 1 числа місяця наступного за кварталом, в якому виник такий борг. При цьому протягом шести наступних місяців у платника перевіряють наявність боргу на кожне 1 число місяця.

Тобто, якщо податковий борг в сумі понад 1020 гривень наявний у юрособи-єдинника третьої групи на кожне перше число протягом 6-ти послідовних місяців, наступних за кварталом, в якому він виник, то платник зобов’язаний перейти на сплату інших податків і зборів в останній день другого із двох послідовних кварталів (останній день шостого місяця).
Строк, протягом якого до податкового боржника не застосовуватимуть заходи стягнення, скоротили удвічі! Як податківці стягуватимуть борг, та які обставини пом’якшать податкові штрафи підкаже експерт.
За інформацією ГУ ДПС у Тернопільській області
Шукаєте ІПК з потрібного питання? Дізнайтеся, як знайти індивідуальні податкові консультації та стежити за новими ІПК в «Експертус Головбух»
Податковий борг може спричинити пеню, податкову заставу та примусове стягнення коштів. Пояснимо, як перевірити податковий борг у 2026 році, коли він виникає та як його погасити або списати. Розберемо також наслідки боргу для підприємств і єдинників
Розглянемо, як функціонує Клуб білого бізнесу. Особливу увагу приділимо перевагам, ризикам та зобов’язанням учасників. Проаналізуємо причини, через які частину підприємств у переліку приховують
Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді