Підприємець надає свої послуги через мережу Інтернет, за умови оплати таких послуг в безготівковій формі, виключно за допомогою он-лайн системи банківських розрахунків, мобільних додатків банківських установ, на платформах комерційних агентів банків, через термінали самообслуговування. Оплата проходить у формі безготівкового перерахування грошових коштів з поточних, приватних та карткових рахунків.
Чи потрібен у такому випадку РРО?
За умови одержання безготівкової форми оплати (шляхом переказу коштів замовниками із розрахункового рахунку на розрахунковий рахунок через установу банку чи шляхом внесення коштів через касу банку) або проведення розрахунків за послуги виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів, застосування РРО та/або ПРРО є не обов’язковим.
Нагадуємо, що НБУ у листі від 30.12.2020 № 57-0009/80572 вказав, що Приват242, Ощад24/73 — є системами дистанційного обслуговування, а LiqPay4, Монобанк5 — сервісами банків, що надають клієнтам, зокрема для проведення розрахунків, здійснення оплати за товари та надані послуги.
За словами фахівців НБУ оплата за товари або послуги з використанням систем дистанційного обслуговування та сервісів банків за своєю суттю є переказом коштів з рахунку платника на рахунок отримувача (суб'єкта господарювання).
Лист ДПС від 16.01.2021 № 181/ІПК/99-00-07-05-01-06