Законодавство України не містить визначень термінів/понять «сервіс переказу коштів» та «банківські системи дистанційного обслуговування».

Водночас законодавство містить визначення терміну «система дистанційного обслуговування», що охоплює системи типу «клієнт-банк», «клієнт-Інтернет-банк», «телефонний банкінг», «платіжний застосунок» та інші системи дистанційного обслуговування, які на підставі дистанційних розпоряджень клієнта можуть виконувати функції надання інформаційних послуг згідно з переліком, що зазначений в договорі між банком та клієнтом, здійснення операцій за рахунком клієнта.
До систем дистанційного обслуговування відносять, зокрема, Приват24, Ощад24/7 тощо.
До сервісів переказу коштів, на думку НБУ, можна віднести сервіси Liqpay, Portmone, iPay, Wayforpay та інші, які надають можливість споживачам здійснити оплату товарів (послуг), зокрема дистанційно.
Щодо поняття «система інтернет-еквайрингу» в НБУ коментарі відсутні, оскільки інформацією про такі системи не володіють.
Лист НБУ від 15.01.2021 № 57-0010/3184
Торгівля через інтернет економить витрати продавців на збут товарів та час покупців на шопінг. Тож не дивина, що все більше суб’єктів господарювання відкриває інтернет-магазини
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Розрахунок платіжною карткою за товар чи послугу вже став звичною справою. Як у сфері торгівлі здійснюються розрахунки через платіжні термінали і як це впливає на облік суб’єкта господарювання — продавця товарів
Скачайте зразок листа про розірвання договору
Товарний чек та його обов’язкові реквізити, форма та зміст товарного чека — у статті