Оприлюднено доопрацьований проект наказу Мінфіну «Про затвердження Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації»
Оприлюднено доопрацьований проект наказу Мінфіну «Про затвердження Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації».
Проект наказу підготовлено у зв’язку із прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» від 17.07.2015 № 652-VIII, яким змінено термін «неприбуткові підприємства, установи та організації». Так, неприбуткові підприємства, установи та організації не є платниками податку на прибуток за умови дотримання вимог, встановлених пунктом 133.4 Податкового кодексу України (ПК).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Тож прийняття наказу і затвердження нової форми звіту про використання доходів (прибутків) забезпечить:
- уніфікацію форми звіту — згрупування всіх видів доходів, які мають просту та логічну структуру без виділення доходів за окремими ознаками неприбутковості;
- відображення податкового зобов’язання з податку на прибуток у разі нецільового використання отриманих коштів, а також отримання доходу із джерел, інших, ніж передбачені установчими документами;
- появу у звіті нового поля для місячного податкового (звітного) періоду, яке заповнюється у разі недотримання неприбутковою організацією вимог, визначених пунктом 133.4 ПК для розрахунку податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств;
- доповнення розділу 2 «Отримано гуманітарну допомогу за звітний (податковий) рік» додатку ГД даними митної декларації, за якою товар ввозиться на митну територію України (дата, номер товару).
Річний перерахунок ПДВ за 2025 рік потрібен тим, хто має одночасно й оподатковувані, й неоподатковані податком доходи. Такі платники нараховують компенсуючі податкові зобов’язання з ПДВ, а потім проводять їхнє уточнення, тобто перерахунок ПДВ в кінці року. У консультації мова піде про те, як здійснити такий перерахунок, скласти розрахунок коригування до компенсуючих податкових накладних та як відобразити все це у податковій декларації
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації
Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті