Професійна сертифікація бухгалтерів — 2021 СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
Наказ Мінфіну від 18.03.2021 № 159
Мінфін затвердив зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету (далі — Порядок).
Порядок доповнили пунктами щодо листування через Електронний кабінет контролюючих органів з платниками податків, які:
- подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті;
- подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
Платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет. Датою завершення листування платника через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.
Також уточнили, що повідомлення про виявлені технічні та/або методологічні помилки чи технічний збій в роботі Електронного кабінету із зазначенням дати та часу їх початку та повідомлення про їх усунення із зазначенням дати та часу їх завершення, ДПС розміщує на своєму вебпорталі ДПС.
Зміни набирають чинності з дня його офіційного опублікування. Наказ опублікований в «Офіційному віснику України» від 21.05.2021.
Отже, оновлені правила функціонування Електронного кабінету починають діяти вже сьогодні.