Нова платформа електронних послуг для перевізників

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ Чергові зміни до ПКУ: підготуйтеся до цих "удосконалень"

Держслужба України з безпеки на транспорті запустила кабінет перевізника з низкою нововведень, які значно спрощують та роблять прозорими надання адміністративних послуг перевізникам.

 міжнародні вантажні перевезення

Нова платформа запроваджує прозорий та зрозумілий для всіх гравців ринку розподіл документів, який відбувається в онлайн режимі.

Вперше у публічному доступі буде інформація щодо усіх виданих, наявних та використаних дозволів на міжнародні перевезення як на пунктах видачі, так і на складі Держслужби України безпеки на транспорті.

Плату за бронювання дозволів скасують, оскільки це є наданням адміністративних послуг. Залишається лише оплата адмінзбору, як і при наданні усіх інших послуг.

З 19 липня послуга бронювання дозволів на міжнародні перевезення стала безкоштовною.

Зокрема, для перевізників запроваджуємо єдине вікно входу на отримання всіх адміністративних послуг від Укртрансбезпеки. Функціонал єдиного кабінету перевізника буде розширений.

Модуль онлайн-замовлення та обліку дозволів на міжнародні вантажні перевезення на новій платформі вже працює з 19 липня.

До всіх перелічених послуг платформа вперше відкриє доступ до конкурсу з розподілу книжок ЄКМТ та до дозволів на здійснення пасажирських перевезень. А також через систему запровадимо облік дозвільних документів через штрих-коди та цілодобовий відеонагляд на пунктах видачі дозволів.

Завдяки новій платформі надання державних сервісів для перевізників мінімізуємо людський фактор у процесі видачі та контролю за дозволами на міжнародні перевезення, що дозволить ліквідувати корупційні ризики.

За інформацією Мінінфраструктури

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Фінансовий моніторинг у 2025 році: порогові операції, підозрілі платежі, нові правила

Що слід знати про фінансовий моніторинг при здійсненні своїх платежів, що таке порогові та підозрілі операції, як бути у ситуації відмови банку у проведенні платежу з вимогою довести законність коштів? Які обмеження на перекази між картками фізосіб? Яку інформацію про клієнта бухгалтери-підприємці та аудитори мають передавати до Держфінмоніторингу? Кінцеві бенефіціари — хто це та що буде, якщо про них не повідомити. Ці та пов’язані питання — в огляді експерта
87087

Страховий стаж 2025: як рахувати і що входить у розрахунок

Страховий стаж впливає на розмір лікарняних, декретних і пенсійних виплат. Тому роботодавець має правильно його визначити — і для працівника, і для Пенсійного фонду. Розберімо, як рахувати страховий стаж найманим працівникам, підприємцям і виконавцям за цивільно-правовими договорам
71886

Середньооблікова кількість штатних працівників: приклад розрахунку

Під час розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників є нюанси, які варто врахувати, аби все було правильно. Так, як хоче Держстатистика. У консультації — правила та приклади розрахунку цього показника
185511

Інвентаризація земель 2025: порядок проведення, документи та строки

Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію земель та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — у цій консультації
7171

Професійна сертифікація за МСФЗ: навчальна програма для бухгалтерів

Чимало українських підприємств почали застосовувати Міжнародні стандарти фінансової звітності, які поки що не є обов’язковими для всіх. Проте Україна йде в Європу, і перехід бізнесу з національних стандартів на МСФЗ — питання часу. І щоб ви не гаяли час, не шукали, як правильно застосувати МСФЗ вперше, з чого має складатися звітність, як змінити облікову політику, — Вища школа Головбуха уже підготувала для вас програму підвищення кваліфікації «Професійна сертифікація за МСФЗ»
4374

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді