⚡️ Чергові зміни до ПКУ: підготуйтеся до цих "удосконалень"
Держслужба України з безпеки на транспорті запустила кабінет перевізника з низкою нововведень, які значно спрощують та роблять прозорими надання адміністративних послуг перевізникам.
Нова платформа запроваджує прозорий та зрозумілий для всіх гравців ринку розподіл документів, який відбувається в онлайн режимі.
Вперше у публічному доступі буде інформація щодо усіх виданих, наявних та використаних дозволів на міжнародні перевезення як на пунктах видачі, так і на складі Держслужби України безпеки на транспорті.
Плату за бронювання дозволів скасують, оскільки це є наданням адміністративних послуг. Залишається лише оплата адмінзбору, як і при наданні усіх інших послуг.
З 19 липня послуга бронювання дозволів на міжнародні перевезення стала безкоштовною.
Зокрема, для перевізників запроваджуємо єдине вікно входу на отримання всіх адміністративних послуг від Укртрансбезпеки. Функціонал єдиного кабінету перевізника буде розширений.
Модуль онлайн-замовлення та обліку дозволів на міжнародні вантажні перевезення на новій платформі вже працює з 19 липня.
До всіх перелічених послуг платформа вперше відкриє доступ до конкурсу з розподілу книжок ЄКМТ та до дозволів на здійснення пасажирських перевезень. А також через систему запровадимо облік дозвільних документів через штрих-коди та цілодобовий відеонагляд на пунктах видачі дозволів.
Завдяки новій платформі надання державних сервісів для перевізників мінімізуємо людський фактор у процесі видачі та контролю за дозволами на міжнародні перевезення, що дозволить ліквідувати корупційні ризики.
За інформацією Мінінфраструктури
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів