⚡️ Медичний ПДВ: від реєстрації платником до рішень Level Up
До 01.09.2021 року відомчі заклади охорони здоров’я мають підключитись до електронної системи охорони здоров’я та зможуть генерувати електронні медичні висновки про тимчасову непрацездатність.
Заклади охорони здоров’я, що перебувають у сфері управління МВС, ДСНС, Держприкордонслужби, Нацполіції, Укрзалізниці, Міноборони, Мін’юсту, Мінінфраструктури, Мінмолодьспорту, Мінсоцполітики, НАМН, СБУ, ДУС, спільно з МОЗ мають здійснити реєстрацію в електронній системі охорони здоров’я. Таким чином, усі заклади охорони здоров’я відомчого та комунального підпорядкування матимуть однакові сервіси для своїх пацієнтів.
За інформацією Урядового порталу
ЗОЗ отримали настанови, за якими формуватимуть і видаватимуть е-лікарняні на підставі медичних висновків. Порядок № 1066, який, зокрема, визначає, як формувати медичні висновки про тимчасову непрацездатність, набрав чинності 4 червня 2021-го. Тож наразі маємо два взаємопов’язаних нормативних документи, що унормовують правила видачі е-лікарняних.
заклад охорони здоров’я, медичний висновок, тимчасова непрацездатність, лікарняні
Медикам, які безпосередньо працюють на територіях бойових дій, підвищили рівні оплати праці. Пояснимо, як отримати додаткові кошти та здійснювати виплати
Платні медичні послуги — це додаткове джерело доходу для медзакладу. Що регулює нині платні медичні послуги, їхнє оподаткування та вартість медичних послуг, використання POS-терміналів і РРО/пРРО при наданні платних медичних послуг, бухгалтерський облік доходів від надання платних медичних послуг — у цьому огляді
З’ясуємо, чи можуть комунальні ЗОЗ списувати майно протягом перехідного періоду — після скасування Господарського кодексу та до перетворення на КНТ. Обговоримо, як відбуватиметься ліквідація майна після перетворення та чи можна буде списувати майно, що отримали на праві узуфрукта
Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді
Медзаклади працюють із ліками, медвиробами, а також наркотичними й психотропними речовинами. У статті — як провести інвентаризацію у КНП з урахуванням воєнного стану