Плануєте перейти на спрощенку з четвертого кварталу — вчасно подайте заяву про перехід

⚡️ ФОП: реєстрація, взяття на облік, найм працівників, припинення діяльності ⚡️

Юрособа чи ФОП можуть самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо відповідають встановленим нормами Податкового кодексу України вимогам.

Для цього необхідно не пізніше 15.09.2021 подати заяву про перехід на спрощену систему оподаткування з четвертого кварталу 2021 року.

перехід на спрощену систему оподаткування,

Заяву підприємець за бажанням може подати через Електронний кабінет. Для цього:

  • в меню «Введення звітності» обирає рік та місяць, в якому створює Заяву, та з переліку електронних форм обирає Заяву за формою F0102003. При цьому за замовчуванням встановлюється орган ДПС за місцем основної реєстрації;
  • у запропонованій формі Заяви заповнює відповідні поля електронного документу, підписує та надсилає документ. Реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

За інформацією ГУ ДПС в Івано-Франківській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Норми тривалості робочого часу 2025

У статті знайдете календар робочого часу 2025 для 5-денки та 6-денки та іншу доречну інформацію для планування часу, наприклад, про облік робочого час в реаліях воєнного часу
4224

Генератор на підприємстві: облік

У багатьох населених пунктах України знову є проблеми з електрикою через атаки рф. Щоб організувати безперебійну роботу, підприємства використовують дизель-генератори. Покажемо на прикладах, як облікувати генератори, та пояснимо, чи сплачувати екологічний податок за спалювання в генераторі дизельного палива
7352

Фізична особа-підприємець: хто такий ФОП

Якщо у вас є ідея щодо створення своєї власної справи — візьміться за неї сьогодні й будете мати результат уже завтра. Ідея — це, звичайно, головне, але ще треба зробити перші кроки та оформити ФОП. У консультації розповімо все про ФОП
60665

Зразкова добірка: Документи для призначення та виплати лікарняних і декретних

Зразки наказів, повідомлень і протоколу допоможуть задокументувати: призначення уповноважених із питань оплати непрацездатності, засідання уповноважених, виплату лікарняних і декретних, відмову у виплаті, комунікації з працівниками й ПФУ
100

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді