Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису в електронному вигляді є додатком 1 до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, що затвердив Мінфін наказом від 06.06.2017 № 557 (далі — Порядок; Повідомлення). Ідентифікатор форми — J(F) 1391103.
До Повідомлення вносять інформацію про підписувачів, яким надають право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення:
- першими накладають кваліфіковані електронні підписи (далі — КЕП) усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення,
- після них — КЕП керівника;
- останньою — кваліфікована електронна печатка (за наявності) (абз. 1 п. 4 розд. ІІІ Порядку).
Платник до завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа підписувача (керівника юрособи або ФОП) повідомляє податкову, на обліку в якій він перебуває, про отримання керівником нового сертифіката КЕП шляхом направлення Повідомлення.
ФОП у графі «Тип підпису» Повідомлення зазначає «Директор».
Електронний документообіг між платником та ДПС припиняють, зокрема, у випадку отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків (абз. 5 п. 42.6 Податкового кодексу України).
За інформацією ДПС по роботі з ВПП
Знову зміни у законах? А щоб їх! І як тепер працювати? Як добре, що онлайн-помічник у системі «Експертус Головбух» і з робочими ситуаціями допоможе розібратися, і заспокоїть. Хутчіш тисніть на посилання і заручіться надійною підтримкою експертів 👇