Як повідомити про отримання нового сертифіката КЕП

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Для надання права підпису е-документів іншим особам, яким делеговано право підпису, платник повідомляє про таких осіб ДПС, на обліку в якому він перебуває. Для цього надсилає повідомлення про надання інформації щодо КЕП в електронному вигляді

Як заповнювати повідомлення про надання інформації щодо КЕП за формою J(F)1391103

Банк проведень: облік штрафів, пені, неустойки

Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису в електронному вигляді є додатком 1 до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, що затвердив Мінфін наказом від 06.06.2017 № 557 (далі — Порядок; Повідомлення). Ідентифікатор форми — J(F) 1391103.

До Повідомлення вносять інформацію про підписувачів, яким надають право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення:

  • першими накладають кваліфіковані електронні підписи (далі — КЕП) усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення,
  • після них — КЕП керівника;
  • останньою — кваліфікована електронна печатка (за наявності) (абз. 1 п. 4 розд. ІІІ Порядку).

Платник до завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа підписувача (керівника юрособи або ФОП) повідомляє податкову, на обліку в якій він перебуває, про отримання керівником нового сертифіката КЕП шляхом направлення Повідомлення.

ФОП у графі «Тип підпису» Повідомлення зазначає «Директор».

Електронний документообіг між платником та ДПС припиняють, зокрема, у випадку отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків (абз. 5 п. 42.6 Податкового кодексу України).

За інформацією ДПС по роботі з ВПП

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форма № 1-ОПП: зразок заповнення

Облік платника податку в ДПС вимагає від нього подати про себе актуальну інформацію, наприклад, про зміну головного бухгалтера. У такому разі знадобиться форма 1-ОПП. Коли подавати таку форму, алгоритм її заповнення та зразок форми 1-ОПП при зміні бухгалтера — у консультації
154932

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
22893

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
20837

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді