Податківці пояснили, чи виникає об’єкт оподаткування ПДФО за умови якщо юрособа сплачує вартість невиробничих розмов, що здійснюють її працівники з мобільних телефонів, що рахуються на балансі юрособи

СКАЧАЙТЕ ПАМ'ЯТКУ: Граничні строки реєстрації ПН/РК До додаткових благ, одержаних працівником від свого працедавця, відноситься і вартість безоплатно отриманих товарів, робіт, послуг (пп. 164.2.17 Податкового кодексу України; далі — ПК).
Виходячи з цієї норми ПК, вартість послуг мобільного зв`язку (телефонних розмов з мобільного телефону, який знаходиться на балансі підприємства), що сплачують за рахунок цього підприємства за здійснені його працівником невиробничі телефоні розмови, розглядають як додаткове благо, одержане працівником від свого працедавця.
З метою оподаткування вартість таких телефонних розмов включають до складу загального оподаткованого доходу працівника того місяця, коли підприємство здійснило їх оплату оператору мобільного зв`язку. З її суми роботодавець — податковий агент зобов’язаний утримати ПДФО на загальних підставах за ставкою 18% та перерахувати його до бюджету.
За інформацією ДПС у Харківській області
За інформацією ЗІР, категорія 103.02
ПДФО: як нараховується? Розглянемо, що таке ПДФО, які строки сплати ПДФО, які зміни щодо ПДФО 2026 нас очікують, зокрема щодо розміру податкової соціальної пільги
Працівники можуть отримувати від роботодавця доходи не лише у вигляді зарплати. Зазвичай, працівників стимулюють додатковими благами. Наприклад, безкоштовне харчування, таксі, тощо. Розглянемо, які виплати податківці відносять до додаткового блага, як його оподатковувати та чи можна оптимізувати податкові наслідки
Що таке річний перерахунок ПДФО, коли перерахунок ПДФО в кінці року обов’язковий, причини його необхідності, як провести річний перерахунок ПДФО, річний перерахунок ПДФО 2025 (приклад) — у консультації
Отримуєте на свою картку переказ коштів від друга? Податкова може надіслати «лист щастя», а банк — запросити інформацію щодо джерела походження коштів і мети переказу. Розберемо, які платежі між картами фізосіб підлягають оподаткуванню та що зробити, щоб мінімізувати ризик їх оподаткування. Розповімо також про обмеження у платежах з картки на картку для фізосіб і фінмоніторинг
Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю