Кабмін подовжив строк подання заявок до 20.12.2021 на отримання «карантинних» 8000 грн ФОПами та найманими працівниками на порталі Дія або в мобільному додатку Дія.
Постанова КМУ від 15.12.2021 № 1322

⚡️ Рятуйся хто може, або Чи варто ФОПам боятися РРО
Кабмін подовжив строк подання заявок до 20.12.2021 на отримання «карантинних» 8000 грн ФОПами та найманими працівниками.
Відповідні зміни Кабмін вніс до пункту 15 Порядку надання допомоги застрахованим особам на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою КМУ від 07.04.2021 № 328.
ДОВІДКОВО: Постановою КМУ від 06.12.2021 № 1267 надали можливість застрахованим особам, які зверталися за допомогою у квітні-травні поточного року у зв’язку з запровадженням «червоного» рівня карантинних обмежень, але не отримали допомогу через неправильно зазначені банківські реквізити, повторно звернутися через Портал Дія для її отримання.
Зверніть увагу: допомогу від держави можуть отримати лише ті, хто вказав некоректний номер рахунку IBAN під час заповнення заявки навесні 2021 року.
Оберете оптимальну систему оподаткування, зареєструєте ФОП у зручний спосіб, розберетеся, в яких розмірах платити ЄСВ і ПДФО, потренуєтеся готувати звітність.
Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
Воєнний стан не скасовує обов’язку застосовувати РРО та ПРРО, але передбачає окремі правила роботи. Пояснимо, як працювати з ПРРО без інтернету у 2026 році, коли можна застосовувати офлайн-режим, як діяти в разі збою та які штрафи загрожують за РРО-порушення
Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
Товарний облік — звична річ для ФОПів. Та чи впевнені ви, що організували облік товарних запасів в усіх необхідних випадках? Проаналізуємо нормативку, наголосимо на документації, розберемо практичні ситуації
ФОП військовий збір сплачують за себе з 1 січня 2025 року. Скільки і коли сплачувати — в коментарі експерта