Як зберігати та видавати трудові книжки під час війни

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Правовий режим воєнного стану не визначає жодних особливих умов зберігання трудових книжок працівників

Чи видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця

Зберігає трудові книжки працівників підприємство й обов’язково видає, лише коли працівник звільняється. Роботодавець не може відмовити працівникові у видачі трудової книжки на його вимогу. В такому випадку працівник подає заяву. В ній працівник просить видати йому трудову книжку й обґрунтовує необхідність вдачі. Роботодавець — заводить додатковий журнал обліку тимчасово виданих трудових книжок. За отримання та повернення трудової книжки працівник розписується.

Якщо підприємство знаходиться в районі активних бойових дій, роботодавець вправі самостійно вирішувати чи:

  • зберігати кадрові документи;
  • ухвалювати рішення про видачу трудових книжок працівникам під підпис (ст. 7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX).

За інформацією Держпраці у Запорізькій області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
38

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65194

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275272

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311308

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді