⚡️ Як заповнити Звіт № 1-НС за 2021 рік
Відтак, усі заклади охорони здоров’я та, зокрема, аптеки повинні підключитись до електронної системи охорони здоров’я. Про це говорили під час онлайн-зустрічі працівники МОЗ з представниками місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування. Мова також йшла про підготовку закладів охорони здоров’я до впровадження е-рецепту на антибіотики.
Наразі Міністерство підготувало для закладів охорони здоров’я покрокову інструкцію з роз’ясненнями щодо того, як їм підготуватися до впровадження електронного рецепта. У ній, зокрема, зазначено:
- Якщо ваш заклад уже працює з медичною інформаційною системою (МІС), підключений до електронної системи охорони здоров’я та виписує рецепти, у такому випадку вашому закладу не потрібно ніяких додаткових кроків — представники вашої МІС попередять вас про появу нових можливостей у системі.
- Якщо ваш заклад зареєстрований в ЕСОЗ, проте ви раніше не працювали з модулем електронного рецепта — зверніться до представників вашої медичної інформаційної системи та уточніть, чи мають вони необхідний модуль або чи планують його впровадження найближчим часом.
- Якщо ваш заклад не зареєстрований та ніколи не працював у електронній системи охорони здоров’я, необхідно першочергово обрати медичну інформаційну систему. Важливо, щоб у МІС обов’язково був необхідний функціонал електронного рецепту. Потім слід забезпечити персонал закладу кваліфікованим електронним підписом для підтвердження дій у системі. Далі — зареєструвати заклад, його підрозділи та користувачів через МІС у системі та очікувати готовності функціоналу.
Запуск е-рецептів на антибіотики — один із трьох етапів реформи відпуску лікарських засобів. Далі, за антибіотиками, йтиме відпуск наркотичних препаратів і насамкінець — усі рецептурні препарати.
ПДВ-зміни діють із 1 січня 2022 року. Не ламайте голову над нормативкою і збережіть час — скористайтеся довідником, у якому експерт звів усі новації, які зачіпають платників медичної сфери, як-от КНП і приватні медзаклади.