Документ стосується нерезидентів, що незареєстровані платниками ПДВ.
Подати скаргу нерезидент може особисто або через представника. Звернутись потрібно до компетентного органу іноземної держави протягом 90 календарних днів, що настають за днем отримання особою-нерезидентом податкового повідомлення.
Скарга повинна включати таку інформацію:
- повне найменування, ідентифікаційний (реєстраційний, обліковий) номер (код) в країні реєстрації, місце проживання чи перебування, електронну адресу (за наявності) особи-нерезидента, яка подає скаргу;
- найменування контролюючого органу, якому адресовано скаргу;
- найменування компетентного органу іноземної держави, який здійснює надсилання скарги;
- реквізити оскаржуваного податкового повідомлення;
- підстави, за якими оскаржується податкове повідомлення, обставини справи, які, на думку особи-нерезидента, встановлені контролюючим органом неправильно чи не встановлені взагалі;
- обґрунтування незгоди особи-нерезидента із податковим повідомленням з посиланням на норми законодавства;
- вимоги та клопотання особи-нерезидента, яка подає скаргу;
- відомості про оскарження податкового повідомлення до суду;
- перелік документів, які додаються до скарги.
Якщо резиденту не надішлють вмотивоване рішення щодо скарги протягом 90 календарних днів, така скарга вважається повністю задоволеною на його користь.