Як працюватимуть ЦНАПи під час війни

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мінцифри у своєму телеграм-каналі повідомило про порядок роботи ЦНАПів під час війни.

Зараз важливо, щоб держоргани та місцева влада працювали безперебійно, швидко й ефективно. Щоб забезпечити це на всіх рівнях влади, парламент ухвалив відповідний закон. Конституційна більшість проголосувала «за».

Як це вплине на роботу ЦНАПів:

· Міністерства зможуть швидко змінювати порядок надання адмінпослуг у громадах, де ведуться бойові дії. Без очікування на зміни до законів. Перелік таких громад визначають обласні військово-цивільні адміністрації за погодженням із Генштабом ЗСУ.

· ЦНАПи надаватимуть адмінпослуги, що доступні в інших держустановах їхньої громади. Тобто якщо паспортні послуги можна отримати в місцевому підрозділі ДМС, то і в ЦНАПі вони доступні, як і до війни.

· У громадах, де активні бойові дії, люди, що звернуться за держпослугою, порушивши строки, — не платитимуть штрафи, а ЦНАПи, що не зможуть вчасно надати послугу, — не отримають скаргу.

· Адміністратори ЦНАП та реєстратори, що евакуювалися до більш безпечних регіонів країни — пріоритетні кандидати на посади в органах місцевого самоврядування, куди переїхали.

· Голови громад зможуть змінювати та розширювати без конкурсного відбору команди органів місцевого самоврядування. Така можливість є лише в регіонах, де немає бойових дій.

Сьогодні понад 750 ЦНАПів продовжують надавати українцям сучасні державні послуги. Знаходьте найближчий до вас ЦНАП на мапі.

За інформацією Мінцифри

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Реєстр платників єдиного податку: як отримати витяг

У консультації ми зібрали найнеобхіднішу інформацію про реєстр платників єдиного податку. Коли необхідна інформація з реєстру платників єдиного податку, коли треба подавати зміни до реєстру, чи може єдинник бути виключений з реєстру і не знати про це
34694

Як отримати витяг платника ПДВ 2025

Де взяти витяг з реєстру платників ПДВ? У статті знайдете алгоритм отримання витягу з реєстру платників ПДВ, а також бланк запиту про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (Форма № 1-ЗВР)
23061

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді