Мінцифри у своєму телеграм-каналі повідомило про порядок роботи ЦНАПів під час війни.
Зараз важливо, щоб держоргани та місцева влада працювали безперебійно, швидко й ефективно. Щоб забезпечити це на всіх рівнях влади, парламент ухвалив відповідний закон. Конституційна більшість проголосувала «за».
Як це вплине на роботу ЦНАПів:
· Міністерства зможуть швидко змінювати порядок надання адмінпослуг у громадах, де ведуться бойові дії. Без очікування на зміни до законів. Перелік таких громад визначають обласні військово-цивільні адміністрації за погодженням із Генштабом ЗСУ.
· ЦНАПи надаватимуть адмінпослуги, що доступні в інших держустановах їхньої громади. Тобто якщо паспортні послуги можна отримати в місцевому підрозділі ДМС, то і в ЦНАПі вони доступні, як і до війни.
· У громадах, де активні бойові дії, люди, що звернуться за держпослугою, порушивши строки, — не платитимуть штрафи, а ЦНАПи, що не зможуть вчасно надати послугу, — не отримають скаргу.
· Адміністратори ЦНАП та реєстратори, що евакуювалися до більш безпечних регіонів країни — пріоритетні кандидати на посади в органах місцевого самоврядування, куди переїхали.
· Голови громад зможуть змінювати та розширювати без конкурсного відбору команди органів місцевого самоврядування. Така можливість є лише в регіонах, де немає бойових дій.
Сьогодні понад 750 ЦНАПів продовжують надавати українцям сучасні державні послуги. Знаходьте найближчий до вас ЦНАП на мапі.
За інформацією Мінцифри
Де взяти витяг з реєстру платників ПДВ? У статті знайдете алгоритм отримання витягу з реєстру платників ПДВ, а також бланк запиту про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (Форма № 1-ЗВР)
Розглянемо, як функціонує Клуб білого бізнесу. Особливу увагу приділимо перевагам, ризикам та зобов’язанням учасників. Проаналізуємо причини, через які частину підприємств у переліку приховують
Існує спеціальна обов’язкова заява про об’єкти, які є джерелом доходу платника податку, або такі, що пов’язані з оподаткуванням, наприклад легкові автомобілі, земельні ділянки, а також кіоски, магазини та інші торговельні точки тощо. Це так звана форма 20-ОПП. Коли її подавати, які наслідки за неподання, невірну чи помилкову інформацію в ній, як її слід заповнювати та коли оновлювати, – у консультації експерта на конкретних зразках для різних ситуацій
У консультації ми зібрали найнеобхіднішу інформацію про реєстр платників єдиного податку. Коли необхідна інформація з реєстру платників єдиного податку, коли треба подавати зміни до реєстру, чи може єдинник бути виключений з реєстру і не знати про це
Ви вирішили розпочати або продовжити свою справу шляхом створення нового підприємства. Це важлива річ. Стаття допоможе зрозуміти послідовність дій під час реєстрації підприємства, а також визначитися, чи варто це робити, адже є й інші альтернативні варіанти ведення бізнесу