Право власності на авто перейшло протягом року: який перелік авто зазначити в декларації з транспортного податку

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Який перелік автомобілів зазначити юрособі в декларації з транспортного податку у разі переходу права власності протягом року на об’єкти оподаткування

Право власності на авто перейшло протягом року: який перелік авто зазначити в декларації з транспортного податку

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності та несплату податків

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларацію з транспортного податку (далі — Декларація) юрособа подає протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт. Податок сплачує починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислює попередній власник за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником — починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт (пп. 267.6.5 Податкового кодексу України).

Госпсуб’єкт, який вперше подає Декларацію за новопридбані об’єкти оподаткування (легкові автомобілі) та звітує за рік, у полі «Тип декларації» зазначає «Звітна».

Якщо перехід права власності на новопридбані об’єкти оподаткування (легкові автомобілі) відбувся до 20 лютого, а звітну Декларацію вже подали, то до закінчення граничного терміну її подайте Декларацію з типом «Звітна нова».

При переході права власності на об’єкти оподаткування після закінчення граничного терміну подання Декларації (після 20 лютого звітного року), подайте Декларацію з типом «Уточнююча» протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт.

Отже, якщо на поточний рік подали звітну Декларацію за об’єкти оподаткування (легкові автомобілі), що перебувають у власності, а протягом року отримали право власності на новопридбані об’єкти оподаткування (легкові автомобілі), то слід надати уточнюючу Декларацію податковому органу за місцем реєстрації об’єктів оподаткування (транспортних засобів). При цьому ураховуйте перелік автомобілів, зазначених в останній поданій Декларації за рік, що уточнюєте. Встигніть протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт.

За інформацією ДПС в Одеській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Туристичний збір в Україні: за якими правилами сплачувати

За якою ставкою справляти туристичний збір 2026, чи подавати декларацію, якщо діяльність не проводилася, які документи підтверджують звільнення від сплати туристичного збору, чи може туристичний збір сплатити туроператор, як бути з туристичним збором платнику єдиного податку — в огляді
71182

Податкова декларація з транспортного податку 2026

Придбали вартісний автомобіль класу «люкс»? Тоді готуйтеся подавати декларацію з транспортного податку. Хто подає, який граничний термін подання податкової декларації з транспортного податку у 2026 році, як заповнити декларацію — розповість експерт
25011

Орендна плата фізособам: оподаткування та звітність

Вимоги до договору оренди земельної ділянки. Розмір орендної плати. Податкові наслідки виплати орендної плати. Приклади розрахунку суми орендної плати до виплати орендодавцеві та суми податків. Заповнення Додатка 4ДФ Податкового розрахунку у разі виплати орендної плати
41706

Земельний сервітут: чи реєструвати договір та як оподатковувати

Підприємство уклало сервітут із Державним науково-дослідним інститутом. На виконання умов цього договору сторони підписали акт приймання-передачі об’єкта сервітуту. Як підприємству, користувачу сервітутом, відображати щомісячну оплату (затрати) за таким договором?
23668

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді