Анулювати реєстрацію платника ПДВ можна через інтернет

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Платники податку на додану вартість отримали можливість анулювати свою реєстрацію в якості платника ПДВ за допомогою електронного документообігу з органами фіскальної служби

Фахівці ДФС повідомили: змінами до наказу Мінфіну «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» від 14.11.2014 № 1130 передбачено, що анулювання реєстрації за ініціативою платника ПДВ може бути здійснене на підставах, визначених у підпунктах «а»–«з» пункту 184.1 Податкового кодексу України.

Так, для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою № 3-ПДВ. Таку заяву платники ПДВ, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Отже, платники податку на додану вартість отримали можливість анулювати свою реєстрацію в якості платника ПДВ за допомогою електронного документообігу з органами фіскальної служби при умові укладення з відповідним контролюючим органом договору про визнання електронних документів.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Перевірки Держпраці у 2026 році: кого перевіряють і за що штрафують

Як проводяться перевірки Держпраці у воєнний час, чи є штрафи та за якими правилами діють перевіряльники? Із порадами експерта знатимете, як поводитися під час несподіваного інспекційного відвідування. Також розглянемо зміни у порядку проведення трудових перевірок у цьому році та повноваження інспектора під час перевірки
67310

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді