НБУ зобов’язав банки здійснювати перевірку змісту установчих документів юридичної особи для з’ясування наявності в неї печатки
НБУ зобов’язав банки здійснювати перевірку змісту установчих документів юридичної особи для з’ясування наявності в неї печатки.
Якщо ж установчими документами буде передбачено наявність печатки, то відкриття, використання та закриття рахунків у банку здійснюватимуть із її застосуванням.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
При втраті печатки юридичною особою, яка бажатиме продовжувати її використовувати, керівник банку надасть власнику рахунку строк для виготовлення нової печатки. Допоки її не виготовлять, банк прийматиме картку без зразка відбитка печатки.
Звертаємо увагу, що у новій редакції також викладено:
- заяву про відкриття поточного рахунку;
- картку зі зразками підписів і відбитка печатки;
- картку зі зразками підписів;
- заяву про відкриття поточних рахунків на користь фізичних осіб.
Постанова набирає чинності 17.04.2015.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»
Медзаклади працюють із ліками, медвиробами, а також наркотичними й психотропними речовинами. У статті — як провести інвентаризацію у КНП з урахуванням воєнного стану
Ліцензія на алкоголь 2025: кому потрібна, скільки коштує та які документи подати. У статті — зразки заяв, порядок оформлення й облік ліцензій у бухгалтера
У статті знайдете зразок заяви про застосування податкової соціальної пільги, а також бланк заяви про застосування податкової соціальної пільги
15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації