Як змінилися трудові відносини в умовах війни
«14 березня відновили роботу 67 сервісних центрів МВС. Ми відкрили їх в регіонах, зважаючи на безпекову складову для громадян та наших співробітників. У той день ми планували відкрити 68 центрів, але напередодні вночі ворог поцілив ракетою в будівлю сервісного центру в Київській області. Згодом за допомогою сучасної технології Starlink ми відновили надання послуг громадянам і в столичному регіоні», — сказав Євген Мойсеєнко.
Для зручності отримання послуг у сервісних центрах МВС змінило графік роботи. Наразі заклади працюють для клієнтів шість днів на тиждень.
«Надаємо всі послуги з перереєстрації транспортних засобів. Для зручності громадян здійснюємо прийом без попереднього онлайн-запису. Достатньо звернутися до сервісного центру МВС і взяти талон у терміналі», — розповів керівник ГСЦ МВС.
Для громадян створили інформаційний портал сервісних центрів МВС, який оновлюють щогодини. Крім того, портал адаптували для зручного перегляду зі смартфону.
Портал містить усю необхідну інформацію для клієнтів, зокрема:
- перелік послуг, які надаються;
- відкриті сервісні центри МВС;
- корисний розділ «запитання — відповіді».
Шановні бухгалтери, редакція «Головбух» працює для вас і у воєнний час. Відновили випуск електронних продуктів. Наша з вами головна мета — підтримати український бізнес у цей важкий час і зробити все від нас залежне задля спільної Перемоги. Передплачуйте ваші електронні журнали з вагомою знижкою у розмірі 50% на 6 місяців: Головбух, Головбух Агро, Головбух Медицина, а також експертно-правову систему "Експертус Головбух". Будьте певні, що матимете відповіді на всі робочі питання і під час воєнного стану, і після нашої Перемоги.
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Будьмо на зв’язку щодня!