Робоча ситуація дня: Доходи і витрати підприємства, КВЕД якого не відповідає його основній діяльності

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Відповідно до КВЕД основним видом діяльності підприємства є торгівля, однак переважну частину доходу підприємство отримує від здачі в оренду основних засобів. Як відображати у фінансовій звітності дохід від оренди та пов’язані з цим витрати?

Відповідно до КВЕД основним видом діяльності підприємства є торгівля, однак переважну частину доходу підприємство отримує від здачі в оренду основних засобів. Як відображати у фінансовій звітності дохід від оренди та пов’язані з цим витрати?

При заповненні фінансової звітності підприємству слід керуватися національними стандартами бухгалтерського обліку та Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Так, згідно з пунктом 3 розділу І НП(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» операційна діяльність ― це основна та інші види діяльності підприємства, які не відносяться до інвестиційної чи фінансової діяльності. При цьому основна діяльність має бути пов’язаною з виробництвом або реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та забезпечувати основну частку доходу підприємства.

Детальніше про те, як відобразити у фінансовій звітності дохід від оренди та пов’язані з цим витрати читайте в експертно-правовій системі «Експертус Податки».

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image93

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
361

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204315

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді