Відповідно до КВЕД основним видом діяльності підприємства є торгівля, однак переважну частину доходу підприємство отримує від здачі в оренду основних засобів. Як відображати у фінансовій звітності дохід від оренди та пов’язані з цим витрати?
Відповідно до КВЕД основним видом діяльності підприємства є торгівля, однак переважну частину доходу підприємство отримує від здачі в оренду основних засобів. Як відображати у фінансовій звітності дохід від оренди та пов’язані з цим витрати?
При заповненні фінансової звітності підприємству слід керуватися національними стандартами бухгалтерського обліку та Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Так, згідно з пунктом 3 розділу І НП(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» операційна діяльність ― це основна та інші види діяльності підприємства, які не відносяться до інвестиційної чи фінансової діяльності. При цьому основна діяльність має бути пов’язаною з виробництвом або реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та забезпечувати основну частку доходу підприємства.
Детальніше про те, як відобразити у фінансовій звітності дохід від оренди та пов’язані з цим витрати читайте в експертно-правовій системі «Експертус Податки».
Медзаклади працюють із ліками, медвиробами, а також наркотичними й психотропними речовинами. У статті — як провести інвентаризацію у КНП з урахуванням воєнного стану
Ліцензія на алкоголь 2025: кому потрібна, скільки коштує та які документи подати. У статті — зразки заяв, порядок оформлення й облік ліцензій у бухгалтера
У статті знайдете зразок заяви про застосування податкової соціальної пільги, а також бланк заяви про застосування податкової соціальної пільги
15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації