Мета змін — привести Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, затверджене наказом Мінфіну від 29.09.2017 № 822 у відповідність до законів України:
- «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементації законодавства Європейського Союзу у сфері електронної ідентифікації» від 01.12.2022 № 2801-IX;
- «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг» від 07.02.2023 № 2918-IX.
Так, проєктом наказу пропонують внести зміни до:
- абзацу першого пункту 4 розділу ІІІ Положення. Так, слова «у сфері електронних довірчих послуг» замінюють словами «у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг»;
- пункту 4 розділу XIV Положення. А саме слова «Про електронні довірчі послуги» замінюють словами «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
У разі затвердження наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.
Подання електронної звітності давно стало звичною справою для багатьох бухгалтерів. Адже електронне звітування має багато переваг, здебільшого у плані економії часу. Але є й особливості, про які треба пам’ятати. Також розповімо про те, яких технічних помилок може припуститися платник податку, коли складає звіт