Поповнення рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ: які реквізити слід зазначати

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ДФС повідомила, які реквізити слід зазначати у полях платіжного доручення на поповнення рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ

Відповідно до п. 2 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання електронного адміністрування податку па додану вартість» від 16.10.2014 № 569 електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ — рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який платником перераховуються кошти з власного поточного рахунку в сумах, необхідних для збільшення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, а також у сумах, недостатніх для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов’язань з цього податку.

Рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ відкриваються платникам автоматично. Для їх відкриття центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики, надсилає банку, в якому відкриваються ці рахунки, реєстр платників, в якому зазначаються назва платника, код ЄДРПОУ та індивідуальний податковий номер платника.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Платіжне доручення оформляється платником за формою, наведеною в додатку 2 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженій Постановою Національного банку України від 21.01.2004 № 22 (далі — Інструкція № 22).

Реквізити у полях платіжного доручення на поповнення рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ заповняються згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, що викладені в додатку 8 до Інструкції № 22.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Бухгалтерська довідка 2025: коли потрібна, як оформити + зразок

Бухгалтерська довідка виручає, коли бракує первинних документів, затримується контрагент або потрібно пояснити помилку. Мінфін уточнив, коли можна її складати, а ми зібрали готові зразки для типових ситуацій
103997

Історія професії бухгалтера

Однією із найважливіших професій у сучасному світі є професія бухгалтера. У статті поринемо в минуле, щоб дізнатися, яка ж історія виникнення бухгалтерського обліку, а також відповісти на запитання, хто такий бухгалтер
9712

День бухгалтера 2025: ідеї святкування

Сьогодні, 16.07.2025, святкуємо День бухгалтера та аудитора в Україні. Зібрали для вас шість ідей, як відзначити цю подію в піднесеному настрої та з користю
41108

Віддалене робоче місце бухгалтера: як оформити

Воєнна агресія рф, а перед тим і карантин, порушили питання організації дистанційної роботи. Її можна влаштувати далеко не кожному, але професія бухгалтера якраз входить до числа тих, де це можливо. Як організувати віддалене робоче місце бухгалтеру, як це виглядає технічно так як оформити дистанційну роботу — у статті
13655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді