Коли резерв відпусток, сформований до 01.01.2015, включається до складу витрат

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

До складу витрат включаються витрати на оплату відпусток працівникам, якщо такі витрати не були враховані при визначенні об’єкта оподаткування до 1 січня 2015 року

Відповідно до пункту 24 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, до складу витрат включаються витрати на оплату відпусток працівникам та інші виплати, пов’язані з оплатою праці, які відшкодовані після 1 січня 2015 року за рахунок резервів та забезпечень, сформованих до 1 січня 2015 року відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності. Та це лише за умови, що такі витрати не були враховані при визначенні об’єкта оподаткування до 1 січня 2015 року.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Перевірки Держпраці у 2026 році: кого перевіряють і за що штрафують

Як проводяться перевірки Держпраці у воєнний час, чи є штрафи та за якими правилами діють перевіряльники? Із порадами експерта знатимете, як поводитися під час несподіваного інспекційного відвідування. Також розглянемо зміни у порядку проведення трудових перевірок у цьому році та повноваження інспектора під час перевірки
67320

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді