Визнано законним рішення територіального органу АМК, згідно з яким поширення дистриб’ютором на етикетках рідкого засобу для миття посуду невизначеному колу осіб неправдивих, унаслідок обраного способу їх викладення, відомостей про наявність відсутніх у складі цього засобу натуральних квіткових екстрактів разом із зображенням відповідних квітів може вплинути на наміри споживачів щодо придбання названого товару та є порушенням конкурентного законодавства. У зв’язку з цим на підприємство накладено штраф.
Так, відповідно до вимог Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2008 № 717, натуральні квіткові екстракти та аромамасла мають визначатися як єдиний інгредієнт. Адже споживач у встановленому чинним законодавством порядку позбавлений можливості перевірити інформацію про складові частини таких компонентів як ароматизатор та ефірна олія.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Як було з’ясовано, інгредієнтом досліджених в оспорюваному рішенні засобів для миття посуду є парфум. Певні аромамасла та екстракти, що в незначній частці є компонентами цього інгредієнту не можуть розглядатися як складова частина товару. Тому інформація про те, що товар вироблено з їх додаванням є такою, що не відповідає дійсності. І ця інформація в умовах високого рівня конкуренції на ринку продажу засобів для миття посуду може, дійсно, призвести до отримання неправомірних переваг дистриб’ютора.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»