Уточнено процедуру ліцензування на фондовому ринку

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Зазнав змін Порядок та умови видачі ліцензії на провадження окремих видів професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів), переоформлення ліцензії, видачі дубліката та копії ліцензії

Зазнав змін Порядок та умови видачі ліцензії на провадження окремих видів професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів), переоформлення ліцензії, видачі дубліката та копії ліцензії, затверджений рішенням НКЦПФР від 14.05.2013 № 817 (далі — Порядок № 817).

Так, подовжено строки:

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

  • з 6 до 7 місяців — для подання ліцензіатом документів на отримання ліцензії, у зв’язку із закінченням строку дії попередньо виданої ліцензії;
  • з 3 до 6 місяців — для подання документів щодо ідентифікації іноземних юросіб — власників заявника (з моменту їх нотаріального посвідчення за місцем видачі).

При поданні заяви про видачу ліцензії змінами передбачено додавання копії кваліфікаційного посвідчення фахівця з питань бухгалтерського обліку професійних учасників фондового ринку щодо будь-якої особи, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку. А не лише щодо головбуха, як вимагається нині. При цьому виключено обов’язкову вимогу на засвідчення відповідних документів заявника — юридичної особи печаткою такої особи.

Також уточнено підстави повернення заявнику без розгляду заяви та документів на видачу ліцензій, видачу копії ліцензії, переоформлення ліцензії, видачу дублікату ліцензії.

Низку змін унесено й до додатків до Порядку № 817. Зокрема — до самої заяви про видачу ліцензії, анкети щодо ділової репутації членів органів управління юрособи, головбуха та керівника служби внутрішнього аудиту тощо.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image91

Статті за темою

Усі статті за темою

Суміщення посад: як оформити і скільки платити

Коли підприємство розширює обсяги роботи, то спершу орієнтується на тих працівників, які вже на нього працюють. Оформити додаткову роботу можна по-різному: внутрішнє сумісництво, премії за інтенсивність, а є ще варіант — суміщення посад. Що таке суміщення, в чому його відмінність від внутрішнього сумісництва та виконання роботи тимчасово відсутнього працівника, як оформити суміщення посад — розповімо в огляді
157914

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді