При нарахуванні зарплати у програмі 1С «Зарплата та управління персоналом» створюється Табель обліку робочого часу по підрозділах. У якому порядку (послідовності) мають бути заповнені працівники в Табелі обліку робочого часу (за алфавітом, за професіями, у тому порядку, як складений штатний розклад)? Чи визначено цей порядок законодавчими актами?
При нарахуванні зарплати у програмі 1С «Зарплата та управління персоналом» створюється Табель обліку робочого часу по підрозділах. У якому порядку (послідовності) мають бути заповнені працівники в Табелі обліку робочого часу (за алфавітом, за професіями, у тому порядку, як складений штатний розклад)? Чи визначено цей порядок законодавчими актами?
Табель обліку робочого часу (далі — Табель) — це поіменний список усіх працівників відділу, служби чи іншого структурного підрозділу або установи в цілому з відмітками про використання робочого часу протягом облікового періоду.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Він є не лише формою первинної облікової документації, а й документом, необхідним для практичної роботи. Табель потрібен для обліку використання робочого часу працівників, а також для контролю над дотриманням установленого режиму роботи, розрахунків із працівниками по заробітній платі та отримання інформації про відпрацьований час.
Про документи, які регламентують порядок заповнення Табеля, читайте в експертно-правовій системі «Експертус Податки».
У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
Актуальна осіння інформація для бухгалтера — виробничий календар на жовтень 2025 року та податковий календар на жовтень 2025 року. Розрахувати зарплату, відпускні та лікарняні, скласти табель робочого часу, вчасно подати фінансову, податкову та статистичну звітність і сплатити податки — у поміч календар для бухгалтера на жовтень 2025 року
Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
У статті все про святкові та неробочі дні у 2025 році
Коли підприємство розширює обсяги роботи, то спершу орієнтується на тих працівників, які вже на нього працюють. Оформити додаткову роботу можна по-різному: внутрішнє сумісництво, премії за інтенсивність, а є ще варіант — суміщення посад. Що таке суміщення, в чому його відмінність від внутрішнього сумісництва та виконання роботи тимчасово відсутнього працівника, як оформити суміщення посад — розповімо в огляді