Проведення реєстраційних дій щодо юросіб та фізосіб-підприємців із зони АТО

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Проведення реєстраційних дій, пов’язаних зі зміною складу учасників юрособи, місцезнаходженням якої зона АТО, у період її проведення забороняється

Мін’юст встановив, що держреєстраторами юросіб та фізосіб-підприємців реєстраційних служб територіальних органів Мін’юсту в областях та місті Києві здійснюються:

  • державна реєстрація фізосіб, які мають намір стати підприємцями, місцем проживання яких є територія проведення антитерористичної операції, за адресою тимчасового проживання без вимоги наявності реєстрації місця проживання за місцем проведення реєстраційних дій;
  • проведення реєстраційних дій щодо зміни місцезнаходження юросіб та місця проживання фізосіб-підприємців, місцезнаходженням/місцем проживання яких є територія проведення антитерористичної операції, та проведення інших реєстраційних дій щодо цих осіб.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Держреєстратори, після проведення зазначених реєстраційних дій, протягом десяти робочих днів з дати державної реєстрації таких змін забезпечують надсилання документів, поданих для їх проведення, за новим місцезнаходженням юрособи або за новим місцем проживання фізособи-підприємця, якщо воно не збігається з місцем їх подачі.

Також зверніть увагу, що проведення реєстраційних дій, пов’язаних зі зміною складу засновників (учасників) та керівника юрособи, місцезнаходженням якої є територія проведення антитерористичної операції, у період її проведення забороняється.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image50

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді.
38476

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144338

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді