Урегульовано питання ведення Реєстру «очищених» чиновників та доступу до нього

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мін’юст затвердив Положення про Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано люстраційні заходи

Мін’юст затвердив Положення про Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано люстраційні заходи. Реєстр матиме вигляд електронної бази даних, яка містить відомості про осіб, щодо яких застосовано заборону, передбачену частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» від 16.09.2014 № 1682-VII (далі — Закон № 1682). Ідеться про осіб, яким заборонено займати відповідні посади протягом 5 та 10 років.

Держателем Реєстру буде Мін’юст, адміністратором — його ДП «Інформаційний центр».

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

До Реєстру вноситимуться такі відомості про люстрованих осіб:

  • П. І. Б.;
  • дата та місце народження;
  • паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • місце проживання;
  • місце роботи, посада на час застосування люстраційних заходів;
  • відомості про стан проходження перевірки особою, а також інформація щодо надходження висновків про результати перевірки, які свідчать про наявність підстав для застосування до особи, яка проходила перевірку, заборон, визначених статтею 1 Закону № 1682;
  • час, протягом якого на особу поширюється заборона обіймати відповідні посади.

Відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру чи інформаційної довідки.

Безоплатний же та цілодобовий доступ до відомостей з Реєстру здійснюється через офіційний веб-сайт Мін’юсту. Пошук інформації про люстровану особу здійснюється за повним ім’ям такої особи.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image69

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП: призначення, оформлення та приклади заповнення

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді
38488

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді