Помилково пробитий чек: послідовність дій

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

У разі скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку реєстрація видачі коштів здійснюється шляхом реєстрації від’ємної суми

У разі скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку реєстрація видачі коштів здійснюється шляхом реєстрації від’ємної суми.

Проте, якщо алгоритм роботи РРО не забезпечує окремого накопичення у фіскальній пам’яті від’ємних сум розрахунків, дозволяється реєструвати видачу коштів (скасування помилкової суми) за допомогою операції «службова видача». При цьому забороняється реєструвати через РРО від’ємні суми з використанням операції «сторно».

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Якщо сума коштів, виданих під час повернення товару чи рекомпенсації раніше оплаченої послуги, перевищує 100 грн., то матеріально відповідальна особа господарської одиниці або особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. У ньому необхідно зазначити дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (відмовляється від послуги), відомості про товар (послугу), суму виданих коштів, номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару (отримання послуги).

Такий самий акт складається і за скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку, де вказуються дані про помилкову суму та реквізити розрахункового документа.

Акти про видачу коштів та акти про скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку передаються до бухгалтерії суб’єкта господарювання і зберігаються протягом трьох років. У разі відсутності в суб’єкта господарювання бухгалтерії зазначені акти підклеюються на останній сторінці відповідної книги обліку розрахункових операцій.

Разом з тим суб’єкти господарювання зобов’язані видавати особі, яка отримує або повертає товар, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Оренда офісу у фізособи: договірні відносини та оподаткування

Підприємство вирішило взяти в оренду приміщення у фізособи. Як оформити такі договірні відносини? Як відобразити операції з оренди приміщення в обліку? Як оподатковувати оплату орендної плати фізособі? Як бути з оподаткуванням ремонтів та компенсацією комунальних послуг при оренді офісу? Відповіді на ці та інші питання знайдете в цьому огляді
100971

ФОП на загальній системі оподаткування 2025

Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
676244

Калькулятор стажу онлайн

З радістю презентуємо вам онлайн-калькулятор стажу, який допоможе легко впоратися з частинкою вашої роботи. Калькулятор стажу розрахує різні періоди трудового стажу — просто внесіть потрібні дані
1014

Дебіторська заборгованість: як нею керувати

Довіряй, але перевіряй. Ця приказка відображає суть обліку дебіторської заборгованості, яку треба не тільки визнати, але й контролювати на кожну дату балансу щодо можливості бути сплаченою. Визнання та списання дебіторської заборгованості, її розкриття у фінансовій звітності — у консультації
111737

Ліцензія на зберігання пального 2025: як отримати

Кому потрібна ліцензія на зберігання пального, скільки за неї доведеться заплатити і які документи зібрати за оновленими правилами 2025 року, який бухгалтерський облік таких ліцензій — розбираємо
100683

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді