Новації в електронній державній реєстрації юросіб уже через півроку

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Врегульовано питання проставлення на установчих документах юрособи, поданих в електронній формі, відмітки держреєстратора про проведення державної реєстрації

Унено зміни до Порядку подання та обігу електронних документів державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, затвердженого наказом Мін’юсту від 19.08.2011 № 2010/5, якими врегульовано питання проставлення на установчих документах юрособи, поданих в електронній формі, відмітки держреєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи.

Зокрема, під поняттям «електронна відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи» розуміється електронний документ, який є невід’ємною частиною засвідчених електронним цифровим підписом держреєстратора установчих документів. Причому ця відмітка має містити текст «Державну реєстрацію юридичної особи ПРОВЕДЕНО», а також інформацію про:

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

  • дату реєстрації;
  • номер запису;
  • держреєстратор, який вчинив реєстраційну дію.

Змінами також передбачено, що електронна відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи обов’язково засвідчується електронним цифровим підписом державного реєстратора.

Нагадаємо, що сьогодні установчі документи засвідчуються тільки електронним цифровим підписом державного реєстратора. Однак він не містить відомостей про проведення державної реєстрації, які зазначаються на штампі (відмітці) про проведення державної реєстрації юридичної особи.

Зміни запрацюють уже через шість місяців із дня набрання чинності цим наказом.

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Заява-розрахунок лікарняних: зразок заповнення

У консультації знайдете алгоритм та зразок заповнення заяви-розрахунку лікарняних, яку тепер треба подавати до ПФУ, а не ФСС. Заява-розрахунок застосовується для оформлення лікарняних і декретних як за електронними, так і паперовими листками непрацездатності. Також згадаємо й повідомлення про виплату коштів, отриманих від ПФУ
205121

Професійна сертифікація за МСФЗ

Чимало українських підприємств почали застосовувати Міжнародні стандарти фінансової звітності, які поки що не є обов’язковими для всіх. Проте Україна йде в Європу, і перехід бізнесу з національних стандартів на МСФЗ — питання часу. І щоб ви не гаяли час, не шукали, як правильно застосувати МСФЗ вперше, з чого має складатися звітність, як змінити облікову політику, — Вища школа Головбуха уже підготувала для вас програму підвищення кваліфікації «Професійна сертифікація за МСФЗ»
3694

Податкова знижка: як отримати та звітувати

Навчаєтесь самі чи оплачуєте навчання дитини? Сплачуєте іпотеку або страхування життя? Можна повернути частину ПДФО. Розповідаємо, як оформити податкову знижку у 2025 році: умови, приклад, податкова знижка на навчання в декларації
79344

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді