Новації в електронній державній реєстрації юросіб уже через півроку

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Врегульовано питання проставлення на установчих документах юрособи, поданих в електронній формі, відмітки держреєстратора про проведення державної реєстрації

Унено зміни до Порядку подання та обігу електронних документів державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, затвердженого наказом Мін’юсту від 19.08.2011 № 2010/5, якими врегульовано питання проставлення на установчих документах юрособи, поданих в електронній формі, відмітки держреєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи.

Зокрема, під поняттям «електронна відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи» розуміється електронний документ, який є невід’ємною частиною засвідчених електронним цифровим підписом держреєстратора установчих документів. Причому ця відмітка має містити текст «Державну реєстрацію юридичної особи ПРОВЕДЕНО», а також інформацію про:

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

  • дату реєстрації;
  • номер запису;
  • держреєстратор, який вчинив реєстраційну дію.

Змінами також передбачено, що електронна відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи обов’язково засвідчується електронним цифровим підписом державного реєстратора.

Нагадаємо, що сьогодні установчі документи засвідчуються тільки електронним цифровим підписом державного реєстратора. Однак він не містить відомостей про проведення державної реєстрації, які зазначаються на штампі (відмітці) про проведення державної реєстрації юридичної особи.

Зміни запрацюють уже через шість місяців із дня набрання чинності цим наказом.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image17

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП: призначення, оформлення та приклади заповнення

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді
38517

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144380

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді