Платники податків, з якими укладено договір про визнання електронних документів, мають можливість дистанційно в межах електронного сервісу отримувати електронні повідомлення про виявлені розбіжності між податковим зобов’язанням або податковим кредитом платників та їхніх контрагентів.
Електронні повідомлення про виявлені помилки направляються за відповідними запитами.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Наприклад, для отримання електронного повідомлення необхідно за допомогою відповідного програмного забезпечення сформувати запит за електронними формами J1350101, вказати у ньому код запиту Q1450101, звітний період (останній день звітного місяця) та надіслати його до інформаційного порталу органів Міндоходів України.
Детальніше про електронний сервіс можна прочитати на офіційному веб-сайті Міндоходів www.minrd.gov.ua в розділі «Платникам податків про електронну звітність/ Повідомлення платникам податків про подання електронної звітності/ Про запровадження електронного сервісу для платників податків — юридичних осіб».