Не формується е-лікарняний: як діяти

Е-лікарняний неможливо сформувати з трьох причин. Якщо в реєстрі застрахованих осіб відсутня інформація про трудові відносини, роботодавець не повідомив про прийняття працівника на роботу або в обліковій картці застрахованої особи зазначено неактуальні відомості.

analyze.jpg

Фінзвітність за таксономією МСФЗ: де брати інформацію для складання

Електронний листок непрацездатності формують на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність. Щойно лікар створить медичний висновок, електронна система охорони здоров’я надсилає на контактний номер пацієнта відповідне повідомлення.

Працівник може переглянути сформований листок непрацездатності в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України (ПФУ).

Існує три причини, чому неможливо сформувати електронний лікарняний:

Причина

Як усунути

У реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) відсутня інформація про трудові відносини особи на дату початку періоду її непрацездатності

Перевірте інформацію про трудові відносини в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ. А саме, чи нараховував страхувальник зарплату (пункт «Моя заробітна плата» — Заробітна плата /дохід (по страхувальниках).

Якщо дані про трудові відносини відсутні, страхувальник має надати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку — фізосіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (даліПодатковий розрахунок). Звітний період — 40 днів після завершення кожного кварталу

У Реєстрі відсутнє повідомлення про прийняття працівника на роботу

Перш ніж допустити нового працівника до роботи, роботодавець має повідомити ДПС про те, що прийняв його на роботу. Інформацію про початок роботи керівника/директора вносять до таблиці 5 податкового розрахунку з типом «Довідковий»

В обліковій картці застрахованої особи зазначили неправильні відомості

Перевірте відомості у своїй обліковій картці (ПІБ, РНОКПП, дата/місце народження, стать, громадянство, серія та номер паспорта, адреса місця проживання тощо). Якщо вони некоректні, подайте до територіального органу ПФУ або через особистий кабінет на вебпорталі ПФУ:

  • анкету застрахованої особи, щоб змінити чи уточнити дані в Реєстрі;
  • підтвердні документи.

Зміни внесуть до облікової картки упродовж п’яти днів

 

Після то як усунули причину, через яку не могли сформувати е-лікарняний:

  • перевірте в особистому кабінеті застрахованої особи або страхувальника на вебпорталі ПФУ коректність відображення даних про трудові відносини;
  • зверніться до лікаря, щоб він повторно відправив медичний висновок про тимчасову непрацездатність до Електронного реєстру листків непрацездатності.

За інформацією ПФУ

 

Вебінар для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Резерв відпусток: створення та облік

Виплата відпускних та компенсації за невикористані відпустки здійснюють за рахунок забезпечення оплати відпусток. Це своєрідний резервний фонд, який бухгалтери часто називають «резервом відпусток». Розповімо, для чого його створювати, як його розраховувати та відображати в обліку
52675

Календар бухгалтера 2024: червень

Червень ― наша боротьба триває, ми мужньо боремося з ворогом та продовжуємо працювати. Виробничий календар на червень 2024 та податковий календар на червень, допоможе бухгалтеру вчасно подати звітність та сплатить податки
21693

Відпустка за роботу на комп’ютері в період воєнного стану

Додаткова відпустка за роботу на комп’ютері належить до щорічних. У період воєнного стану діють особливі правила надання щорічних відпусток. Експерт пояснив, чи стосуються вони відпустки за роботу на комп’ютері
18151

Нарахування заробітної плати: як провести без помилок

Обов’язок роботодавця – виплачувати працівникам заробітну плату. Та перш за все бухгалтер має провести розрахунок та нарахування зарплати. Про особливості оплати праці під час війни, загальні правила нарахування та утримання податків із зарплати – у консультації
1512242

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді