Не формується е-лікарняний: як діяти

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Е-лікарняний неможливо сформувати з трьох причин. Якщо в реєстрі застрахованих осіб відсутня інформація про трудові відносини, роботодавець не повідомив про прийняття працівника на роботу або в обліковій картці застрахованої особи зазначено неактуальні відомості.

analyze.jpg

Фінансова звітність за МСФЗ: комплект і строки подання

Електронний листок непрацездатності формують на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність. Щойно лікар створить медичний висновок, електронна система охорони здоров’я надсилає на контактний номер пацієнта відповідне повідомлення.

Працівник може переглянути сформований листок непрацездатності в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України (ПФУ).

Існує три причини, чому неможливо сформувати електронний лікарняний:

Причина

Як усунути

У реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) відсутня інформація про трудові відносини особи на дату початку періоду її непрацездатності

Перевірте інформацію про трудові відносини в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ. А саме, чи нараховував страхувальник зарплату (пункт «Моя заробітна плата» — Заробітна плата /дохід (по страхувальниках).

Якщо дані про трудові відносини відсутні, страхувальник має надати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку — фізосіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (даліПодатковий розрахунок). Звітний період — 40 днів після завершення кожного кварталу

У Реєстрі відсутнє повідомлення про прийняття працівника на роботу

Перш ніж допустити нового працівника до роботи, роботодавець має повідомити ДПС про те, що прийняв його на роботу. Інформацію про початок роботи керівника/директора вносять до таблиці 5 податкового розрахунку з типом «Довідковий»

В обліковій картці застрахованої особи зазначили неправильні відомості

Перевірте відомості у своїй обліковій картці (ПІБ, РНОКПП, дата/місце народження, стать, громадянство, серія та номер паспорта, адреса місця проживання тощо). Якщо вони некоректні, подайте до територіального органу ПФУ або через особистий кабінет на вебпорталі ПФУ:

  • анкету застрахованої особи, щоб змінити чи уточнити дані в Реєстрі;
  • підтвердні документи.

Зміни внесуть до облікової картки упродовж п’яти днів

 

Після то як усунули причину, через яку не могли сформувати е-лікарняний:

  • перевірте в особистому кабінеті застрахованої особи або страхувальника на вебпорталі ПФУ коректність відображення даних про трудові відносини;
  • зверніться до лікаря, щоб він повторно відправив медичний висновок про тимчасову непрацездатність до Електронного реєстру листків непрацездатності.

За інформацією ПФУ

 

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як комерційному підприємству підготувати бюджет на наступний рік: ключові кроки вже зараз

Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах
49

Календар бухгалтера 2025: грудень

Щоб вдало завершити рік бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на грудень 2025 та податковий календар на грудень 2025
18782

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
420

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді